BB er en tight spiller. En af de bedre på Primas NL100, spiller en god TAG spillestil, og han sidder med 150$, som han også havde da jeg kom til bordet. Jeg har raiset de to sidste hænder, inden dette sker. UTG + 1 raiser jeg den til 4, foldet til BB, som tænker og siger 13. Jeg caller.
Flop: 8TQr (26)
Villian bets 26, Hero raises to 94 and is all in.
Standard?
KK mod tight BB, NL100
Hvilke hænder regner du med caller dig?(som er dårligere end din)
Hans range er vel noget lignende: AA,QQ,JJ,TT,AKo/s,AQs - givet din info om villain.
Kan sagtens se den er svær at komme væk fra, men kan ikke sætte villain på en hånd som ikke har dig slået, hvis han caller. Hvad vil du gerne have villain gør? caller eller folder?
ChrisJ
Med dine reads tror jeg, du er langt bagud.
Jeg ser dit UTG+1 raise som en pænt god hånd, og hvis en solid TAG spiller skal reraise denne (med så dårlig position), kan jeg kun se ham sidde med QQ, KK eller AA.
Jeg er sådan set enig med kris_rem, bortset fra jeg vil tilføje AK til hans range. Dette holder selvfølgelig kun hvis dit read er korrekt, ellers kan du forvente han laver det her med alt muligt, f.eks. AQ som han så også caller din allin med.
Men lad os antage dit read holder. Med villains botpet på floppet vil jeg tro han har AA eller AK, og jeg er da tilbøjelig til at tro han ikke better fuld pot med AA, det er sjældent set på NL100.
Så jeg gætter på han foldede sin AK :)
Ivørigt mener jeg godt du kan overveje at reraise preflop. Og hvis du så får mere modstand, kan du på en god dag så godt overveje at folde KK :p
@ Chris og Kris (lol)
Fint nok I er uenige, men kan I ikke i stedet komme med mulige scenarier, så jeg kan bruge jeres respons til noget.
Rigtig nok, at mit read på Villian siger TAG. Men umiddelbart har mit table-image været LAG, da jeg for en gangs skyld er rendt ind i et hav af gode hænder, uden at få betaling på noget. Jeg oplever tit, at jeg raiser PF, og BB giver på nakken, da det alligevel kun er os to i potten og mit tableimage taget i betragtning. Jeg ser Villian som en udmærket spiller, og netop ham kunne være den spiller ved bordet der laver numre. Jeg har ingen idé om hvad han betaler et move fra min side med, men jeg synes at det virker lidt pessimistisk, at indsnævre hans handrange til AA/QQ, for så kan jeg da godt se jeg er slået. Villian kan i følge mig, have mange hænder.
@ Søren
Det kan aldrig komme på tale at 4-bette KK på Primas NL100! Specielt ikke i den givne situation, hvor vi møder en spiller der er over average på NL100. En TAG spiller, kan sagtens have andre holdnings end et højt PP, og lige her siger min fornemmelse, at giver jeg på nakken smider han gode hænder som 99/TT/JJ/QQ, mens jeg er WB mod hans AA, som bare kaster et AI i nakken af mig. Samtidig skal vi regne med muligheden for at han ude i en skæg, og her skal han heller ikke have muligheden for at slippe væk.