PokerStars Game #13926484270: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/12/17 - 17:15:35 (ET)
Table 'Tanina III' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: Subfallen ($105.60 in chips)
Seat 2: tinuturner ($63.50 in chips)
Seat 3: Bhappens ($138.10 in chips)
Seat 4: FoolsPlay ($165.05 in chips)
Seat 5: djofferaa ($251.60 in chips)
Seat 6: Donminator ($261.65 in chips)
djofferaa: posts small blind $0.50
Donminator: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to djofferaa [K♥ K♦]
Subfallen: folds
tinuturner: raises $2 to $3
Bhappens: folds
FoolsPlay: calls $3
djofferaa: raises $9 to $12
Donminator: raises $30 to $42
tinuturner: folds
FoolsPlay: folds
djofferaa: calls $30
*** FLOP *** [T♦ 2♥ 9♦]
djofferaa: checks
Donminator: bets $61
djofferaa:
Villain i hånden har spillet 21/19/6 over 100 hænder, og vi har kørt en del på hinanden, dog første gang jeg ser ham 4 bette...
Så ja hero brækker sig og gør hvad?
k,k møder modstand[nl100]
Hvis du kun caller på det re-raise pre så må du sætte ham på JJ - QQ - AK eller andet i den boldgade. Aldrig AA som er den eneste hånd du kan sætte ham på hvis du tænker på at folde men så skulle du jo have gjort det pre-flop.
Så du lukker øjnene og trykker på den store knap. Enten er han ude i noget snavs eller også har han AA. Med det spil kan han meget vel have AA men du kommer ikke væk her med den linie.
Du slipper billigere ved at raise ordentligt pre-flop.
Standard setup hvis han har AA. Hvis du brokker dig over at I er dybe, så leave bordet så snart du har 200xBB.
Flop: Call
Turn: CRAI på any non Q J.
Den er ulækker, fordi I er så dybe. Ved sgu ikke, hvad jeg gør her.
Du lærte mig for nyligt, at man bør reraise til lidt mere end 5 gange det oprindelige raise, hvis man sidder i SB og facer et 3BB raise og et call.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=146502
Det er jo netop tilfældet her. Derfor bør du ifølge din egen teori reraise til ca $16 PF ;-)
@frontal
god pointe:)
@alle
blahh endte med bare at skubbe floppet, havde egentlig ikke lyst til at se flere kort, men ja han callet og viste self. a,a som holdt hjem.. Så kombineret med lidt tilt bagefter sluttet dagen i dejlige -5$, weeeeee!
En standard hånd som bliver svær, fordi i er så dybe og villian er tricky/aggressive.
Ved 100bb er det et push PF til hans raise, men med 250bb burde man måske kunne folde på floppet.
Hans PF raise tyder på at han har AA.
AK, KK og QQ er en mulighed, men AA er nok mest sandsynlig med den PF action før ham.
Et call PF er vel OK, men når han derefter potter floppet, må man nok give ham kredit for AA.
De færreste der er så dybe, vil fyre pot afsted på floppet med en dårligere hånd, når du viser så meget styrke ved dit call PF.
Deep stack poker er en del anderledes end normal stack. Ikke kun fordi man selv skal justere sine linjer, men også fordi man skal vudere villians justeringer. Spiller han anderledes deepstack end med normal stack?
Det gør handreading en del sværere.
Jeg spiller gerne deepstack mod tight forudsigelige spillere, men mod en tricky aggressiv spiller, finder jeg hurtigt et andet bord.
Phil Gordon skriver i sin lille grønne at et 4 bet PF altid er AA - og min erfaring er at det næsten altid er rigtigt undtagen HU.
sunek
@ sunek
Det kommer da an på rigtig mange ting: intern-dynmik, hvor tight eller Lag villan er, ens image, strømligning osv osv osv.
OP.
Du spiller den fint- Hvis du snap caller!
"Phil Gordon skriver i sin lille grønne at et 4 bet PF altid er AA - og min erfaring er at det næsten altid er rigtigt undtagen HU."
Yeah det er det næsten altid på NL100... Men syns også man ser det en gang i mellem med gøglet AK eller KK. Men aldrig set med JJ-QQ endnu.