Nok en lidt triviel hånd, men blev i tvivl om hvad det bedste turnmove er.
Pengene skal til midten - ingen tvivl om det (?!), men er det bedre at check calle i forhold til at skubbe?
Og havde det evt. set anderledes ud hvis floppet var regnbuefarvet?
***** Hand History for Game 6208693882 *****
$600 USD NL Texas Hold'em - Saturday, August 04, 11:57:57 ET 2007
Table Table 127492 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: A___r___K ( $600 USD )
Seat 3: HERO ( $1,168.80 USD )
Seat 2: nickthebiz ( $633 USD )
Seat 5: lotuz187 ( $156.40 USD )
Seat 4: the_squirrel99 ( $600 USD )
Seat 6: h_a_l_l_o ( $600 USD )
HERO posts small blind [$3 USD].
the_squirrel99 posts big blind [$6 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO K♣ K♥
lotuz187 folds
A___r___K raises [$24 USD]
nickthebiz calls [$24 USD]
HERO raises [$107 USD]
the_squirrel99 folds
A___r___K folds
nickthebiz calls [$86 USD]
** Dealing Flop ** 2♦ Q♦ 5♣ Pot 256
HERO bets [$185 USD]
nickthebiz calls [$185 USD]
** Dealing Turn ** A♣ Pot 626
HERO...?
KK, NL 600, turn A...
1: Brække mig i lårtykke stråler
2: Håbe han floatede med luft
3: Bet 3/4 pot
4: Kryds fingrene
5: Indse han har dig og føl smerten i ræven
Hvorfor vil du nødvendigvis have pengene til midten. Ace er da det største scar card du kan se. Ville klart foretrække at holde puljen så lille som muligt når Ace falder. Er jeg helt galt på den?
Vi har 335 tilbage, potten er 635...
A'et completter AQ, eller Axs♦ ...
Har meget svært ved at se mig selv komme væk her.
Ved at checke giver jeg frikort til ♦ draw, men kan måske få en dårligere hånd til at skyde som bare folder hvis jeg skubber - er det det værd?
Det er lidt svært at holde puljen lille, når der allerede ligger et buyin, og villain har godt en halv pot tilbage.
Jeg ved det sku ikke helt. Alle hænder der slår os caller nok et push, og nogle af dem vil muligvis checke bag hvis vi checker, så vi får et billigere showdown.
Floater villain nogensinde floppet, med stacks som her? Caller han med et nøgent flushdraw? Hvis han oftere floater, er det vel okay at check-calle, og lade ham skyde på scarecardet.
Og hvad sker der for villain? Coldcaller to raises pre - dog i pos, og caller så igen på flop? Synes nærmest det er fuldstændigt umuligt at sætte ham på en hånd.
Jeg better 2/3 pot og folder til skub
EDIT: Gør jeg så ikke alligevel - havde missread på, hvor meget villain havde left. Check-skub er definately bedre end bare at skubbe ind i ham.
Hr Jungleras 3-better en del....
Anyway, med mindre nickthebiz er totalt fisket, så tror jeg han har 22-JJ, AQ eller sjældnere ♦♦ (TJ♦ eller lignende).
Det er en grimt situation. Hvis vi skyder AI på turn, så bliver vi stort set kun kaldt af noget vi slår. Hvis vi checker, bliver vi ofte sat AI og står med en ækel beslutning.
Jeg tror bare jeg rykker AI og rammer min 2 outer på river.
Jørn
Std 3-bets eller skviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis?
:)
J
eg spørger, da jeg simpelthen ikke kan se mig selv komme væk herfra, så spørgmålet må være, hvor ofte villian kan komme væk kontra hvor ofte han vil bluffe/"vb" en dårligere hånd.
Thyssen
Hvis du skulle lyste kunne det være fedt med dit nick i en PM :P
Vil jo gerne vide hvem det er jeg sidder og skviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiser ;)
@Ole16
Jeg skviser ikke så meget at man skal kalde mig ned med 83o på et QJT8x farvet board ;)
(Har stadig mareridt om det call :S )
Jeg skubbede lortet og han foldede, men blev netop i tvivl om ikke check call er bedre.
Det er ret afhængigt af villain, hvad jeg gør. Reads? Hvis det er mod en unknown foretrækker jeg c/c.