Er bare en træls river, eller et misplay ved mit spil? Har tidligere check raiset ham på turn med gode hænder, hvor han er hoppet lige i fælden.
Starting game 1301872736.
rainierdavid is at seat 1 with $122.39.
Niko777 is at seat 2 with $33.14.
Hero is at seat 4 with $98.84.
Villain is at seat 5 with $90.80.
The dealer is seat 2.
Hero posts a blind of $.50.
Villain posts a blind of $1.
(Hero is dealt K♥ K♣.)
Pre-flop:
rainierdavid folds.
Niko777 calls for $1.
Hero raises $3.
Villain calls for $3.
Niko777 folds.
The flop comes
5♣ 2♦ 9♦.
Hero bets $9.
Villain calls for $9.
The turn comes 2♣.
Hero checks.
Villain bets $11.
Hero raises $49.
Villain calls for $49.
The river comes A♦.
Hero goes all-in for $25.84.
Villain goes all-in for $17.80.
$8.04 is pushed back to Hero.
Showdown:
Hero shows
K♥ K♣ 2♦ 2♣ A♦
Two Pair, Kings and Twos
Villain shows
A♦ 9♦ 6♦ 5♦ 2♦
Flush, Ace high
Villain wins pot ($179.60).
KK Nl100, noget at gøre ved det?
Hvorfor 5 preflop? Forstår jeg ik'. Nej, ok men river har han 17$ tilbage ud af en pot langt over 100. Så hvis jeg chekkede skulle jeg jo kalde alligevel. Så, ik' til megen hjælp.
Fordi 3$ er alt for lidt, 4bb som standard, + 1bb per limper
Overbetter du ik på floppet? i så fald bare nøjes med pot og da du check raiser ai kan du ligeså godt sige rest, for som du selv siger folder du ikke ligemeget hvad river er så bare ind med rest der
Mere preflop. Som DSRasmussen siger kan du ligeså godt CR'e allin når du vælger den linje da river ikke efterlader dig noget du kan slippe væk for anyway.
I øvrigt synes jeg et push er bedre end et check på river da han checker mange 1-par kombinationer bagved, men caller et push med dem.
Rasier du til 5$ preflop smider villain ofte 56s + du kan gøre det dyrer for villain at jagte draws post flop ;)
Mere preflop som folk siger.
Ellers godt spillet. Jeg har ikke noget imod et lille overbet på floppet, og det virkede åbenbart også fint her, men det er selvf ikke standard. Check/raise turn er perfekt mod aggressiv villain.
@Baldnbroke
Virkede fint og virkede fint... Uden at have regnet på det vil jeg tro at villain er foran på floppet. Selvfølgelig skal villain raise, men jeg vil ikke sige at hero's overbet virkede fint
det er jo tæt på at du kun gayraiser ham preflop, ville nok beskytte min hånd lidt bedre her.
som foreslået før, $5 preflop.
Som alle andre, siger jeg 5$ preflop (raiser altid 4xbb + 1xbb pr. limper). Som spillet på turn skubber jeg i stedet for at raise til 49.
Alt for lidt preflop. ca. 5 måske endda 6. Så kalder han nok ikke maed den hånd. jeg kunne sgu også fristes med det ringe bet du laver. Fint spil flop + turn, men da river kommer er den helt gal. A kommer med flushtræk og du er 11 ud 5 gange slået her
@Psykopatze
Puljen er $130 og Hero har $25 tilbage. Vi kan næppe folde med pot odds 1:6, så vi kan lige så godt skubbe river. Med det in mente så skulle vi have skubbet turn.
Anyway, bemærk at villain har et big draw (par + flush draw), og er faktisk svag favorit på floppet!
Jørn