Første hånd ved bordet, ingen reads...
#Game No : 3826115283
***** Hand History for Game 3826115283 *****
$100 NL Texas Hold''em - Sunday, March 26, 16:18:37 ET 2006
Table March GiveAway #1210574 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 10
Seat 1: gimbler_deux ( $80.10 )
Seat 2: blunty31 ( $28.95 )
Seat 3: POKRNRER ( $28.75 )
Seat 5: PETER777333 ( $134.48 )
Seat 6: cashdubz ( $98.63 )
Seat 7: Phats222 ( $80.15 )
Seat 8: don_koala ( $98.50 )
Seat 9: jagersky ( $153 )
Seat 10: bars00k ( $131.92 )
Seat 4: HERO ( $100 )
POKRNRER posts small blind [$0.50].
HERO posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Ks Kc ]
PETER777333 calls [$1].
Phats222 folds.
don_koala folds.
jagersky calls [$1].
bars00k calls [$1].
blunty31 folds.
POKRNRER folds.
HERO raises [$3].
PETER777333 folds.
jagersky calls [$3].
bars00k calls [$3].
** Dealing Flop ** [ 3c, 4d, Qc ]
HERO bets [$7].
jagersky calls [$7].
bars00k folds.
>You have options at March GiveAway #1210633 (No DP) Table!.
** Dealing Turn ** [ 2c ]
HERO bets [$10].
jagersky calls [$10].
** Dealing River ** [ Th ]
HERO bets [$20].
jagersky raises [$50].
HERO???
Hvad er sandsynlige holdings og er vi ude i et fold/call/push?
KK @ NL100???
aaaargh kom nu drengene.... lidt hjælp til selvhjælp, ikk.... (?)
Raise nu noget mere preflop... tossen kan jo sidde med alt fra A5 suited til QT off.
Ja, det er for dårligt at folk ikke svarer inden for et kvarter... But here goes: Raise mere preflop, bet mere på floppet, bet mere på turn.
mjaa altså jeg raiser den til 4 x BB men der har selvf været et par limpers, sku nok ha haft 1-2 mere men tror sku ikk det havde gjort forskel her....
ville vildt gerne høre seriøse gæt på hvad han går med på, og hvad i selv ville gøre i situationen - ved godt den er spillet for weakt men det sker jo en gang i mellem....
O_ô
Jeg synes at du spiller hånden meget svagt. Bet ordtenligt på floppet (omkring 6). Bet potten på floppet. På turn viser du med dit svage bet at du er bange for den tredje ♣. Jeg synes at river er svær. Hans raise kunne tyde på at han fik en flush på turn.
Jeg vil tro at du er slået her omvendt er den svær at smide. Dine pot odds er næsten 1:4 så jeg ville nok kalde den her.
Held og lykke ved bordene.
sunek
Du vil gerne HU med denne her hånd - der er 3 limpere og du er OOP, og et raise til 6-7 vil sandsynligvis få mindst én, og sandsynligvis 2 ud.
På floppet skal du bette noget mere - der er muligt flush draw.
Det er svært at gætte på hvad han går med på, da det nærmest kan være any two - han limper efter en limper, kalder et lille raise i en stor pot preflop, kalder på connected 2-flush bord da du giver ham 3:1 odds på både flop og turn, hvor flushen falder, og better til sidst i blind på en blank turn.
Hvis du vil have ordentlig kritik på din hånd, er du nød til at have det basale i orden - ellers er det meget svært at give kritik på hånden.
Som spillet caller jeg vel river.
Hvis du:
Raiser til $7 preflop, så får du sorteret nogle hænder væk
Better potten på flop
Better potten på turn
Så har du den info du skal bruge
Du lader ham spille dig, marker dig, respekt giver gevindst ved alle borde, og du skal ikke lade ham lege raise med dig, giv den gas, og spark til ham, immitere du nuts, for du gevindst. Hvis han nu har to par, skal du presse ham til han ikke tøre gå med, du lader ham også se ALT for meget, til billige penge, marker dig med det samme - mit råd.