Har ikke det store read på villain
Game #1145407293: Hold"em NL ($1/$2) - 2005/10/25 - 13:34:57 (UK)
Table "Temple" Seat 6 is the button.
Seat 1: swivel ($116.16 in chips)
Seat 2: aragorn1 ($55.75 in chips)
Seat 3: Abiwoody ($100 in chips)
Seat 4: Villain ($170 in chips)
Seat 5: Hero ($383.75 in chips)
Seat 6: Fluflu6 ($186.50 in chips)
swivel: posts small blind $1
aragorn1: posts big blind $2
Abiwoody: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [Kh Kd]
Abiwoody: checks
Villain: calls $2
Hero: raises to $12
Fluflu6: folds
swivel: folds
aragorn1: folds
Abiwoody: folds
Villain: calls $10
----- FLOP ----- [4s 4d 7s]
Villain: checks
Hero: bets $20
Villain: calls $20
----- TURN ----- [4s 4d 7s][5h]
Villain: checks
Hero: bets $38
Villain: raises to $138 and is all-in
Hero?
KK på 200 NL
den er så lidt værre - uden reads fristes jeg til at folde her... men omvendt så lugter dit bet (38$ ind i en 69$ pot) så meget af svaghed af han vel tror han kan skræmme dig ud af puljen...
han må have hørt Mike Sexton i WPT sidde og sige
"he"s only calling this to try and steal it on a later street"
Jeg caller, og smadrer musen hvis han har raketterne. Hvis han har en anden made hånd så spiller han virkelig mærkeligt.. og så går jeg på tilt.
Lad mig gætte; du callede og han viste 6♠8♠?...:-)
Enten har han ramt sit set, eller også har han et svagt overpar og prøver at få dig til at smide.
Du skal kalde 100 i en pot på 245, så du får gode odds...men uden reads er den lidt svær. Jeg ville dog calle.
/LeChok
Bet mere på floppet.
Bet mere på turn.
Og så tror jeg nok jeg smider den mod en ukendt spiller. Set i 7"ere er meget likely imo.
Check->call flop og CR turn allin er standard set line i min bog.
Omvendt kan han have lugtet blod da du better så svagt.
Få gange vil du se 8"ere eller 9"ere, men jeg tror et call er -ev (TT/JJ/QQ raiser preflop ik?)
Jeg synes du spiller den fint hele vejen, dvs. jeg kan godt lide betstørrelserne på et så ukoordineret board.
Jeg caller hans all-in.
Det raise fra hans side kunne sagtens være alle mulige overpar under dit, en flush draw e.lign. Og derfor ser dine pot odds fine ud.
I det tilfælde, at jeg er Villain, smider du selvfølgelig ;)
Edit: Et hus villle heller ikke gå så meget amok.
Peter
havde en lign. hånd på 1/2$ NL igår. QQ på knappen og UTG limper. der blir foldet til mig og jeg raiser til 8, blinds folder og UTG caller.
Flop: 8c 8h 2d
UTG checker, jeg better 10$ og han raiser til 20$ og jeg reraiser ham til 50$ hvorefter han smækker stakken ind 130$ ekstra.......
Jeg foldede.
Det gør jeg derfor også med KK i ovenstående.
Hmm...ved nærmere eftertanke, mon ikke han ville sløvspille et set i 5"ere eller 7"ere?
Han all-in på turn virker lidt mystisk da han jo risikerer du folder. Umiddelbart vil jeg derfor sætte ham på et svagt overpar (88 el. 99). A♠ (5♠ el. 6♠ er dog også en mulighed), omend jeg hælder mere til overparret.
/LeChok
Nu er jeg jo nysgerrig - callede du ham ?
jeg smed den faktisk... Tænkte at jeg kun kunne slå et bluff. Men tak for svarerne. Den skulle nok have været callet pga pot oddsene. Men jeg har bare betalt folk for meget af med mine overpar på det seneste.
Klaus
Sir. B - de to hænder kan slet ikke sammenlignes. Der er ret stor forskel på bet-raise-raise-push på floppet, og check-call flop, chek-raise-AI turn.
Dit fold er korrekt, men derfor mener jeg ikke nødvendigvis dette også er.
Tror ikke han ville spille hus så hårdt, så jeg tror du er foran - nok til 66 el. 88-TT.