I får den lige på huskeren.
Villain er LAG.
Hero (150BB)
Villain (100BB)
Jeg sidder på knappen og får tildelt: Kh Ks
Der er foldet om til mig og jeg hæver til 4 x BB.
Villain er i BB og han caller.
Flop(16bb): 2d 4d 6d
Villain better 16 BB
Hero?
Hvad ville være det optimale her og hvad er strategien for turn hvis der falder rag?
KK på 200 NL
Anyone???
call, og så ville jeg se hvad han selv siger til evt. rag på turn.
Den er nok tabt, men de første 16BB betaler jeg gerne for at få chancen for kontra-angreb hvis han ikke er moden nok til at følge op på sit flopbet.
Han har jo ik made flush, den ville han sløvspille... siger mine gutfeelings mig.
@Emil
Hvorfor bygge en pot på en marginal hånd? Hvis han reraiser all in er jeg jo tvunget til at folde.
@Pjevsen
Forhåbentlig ikke seriøst at du vil folde KK så let?
Jeg caller også hér, og håber på at være foran til 77-QQ, Ad6 osv..
- Asger
ville du selv sløvspille en flush hvos du sad med eksempelvis j10d??
Personligt ville jeg ikke gøre det da en mere i samme farve ville få mig på slingrekurs. ergo hvis jeg havde en flush her ville jeg sgu også bette den. med mindre den var A eller K high.
Du har raiset preflop så han sætter dig nok på en høj pocket og det er jo ikke utænkeligt at du skulle have et af de høje kort i den rigtige farve.
men jeg havde nok også callet og set ham an på turn - men jeg tror såmænd ikke det er unormalt at folk better deres evt. lave flush. og som preflop raiser er der fandme ikke noget mere belastende end et sådant board
Generelt enig. Jeg callede også bare og ramte en Kc på turn. Herfra mente jeg ikke jeg kunne komme ud da han var LAG.
Han gik all in for 75BB
Jeg callede
River: 5h
Han viste 5d 5c