Hvad gør jeg her?
f_hansen har ikke gjort noget out of line (er han mon ligefrem pokernetter?).
Gogo10 er en average shortie donk.
- mollymar sitting in seat 1 with $99.00
- HERO sitting in seat 2 with $103.03
- f_hansen sitting in seat 3 with $231.21
- munthir64 sitting in seat 4 with $58.04 [Dealer]
- jordapa sitting in seat 5 with $68.07
- Gogo10 sitting in seat 6 with $33.67
jordapa posted the small blind - $0.50
Gogo10 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to HERO: K ♦, K ♠
mollymar folded
HERO raised - $4.00
f_hansen called - $4.00
munthir64 folded
jordapa folded
Gogo10 called - $4.00
** Dealing the flop: 4 ♠, 7 ♥, 9 ♠
Gogo10 checked
HERO bet - $9.00
f_hansen called - $9.00
Gogo10 went all-in - $30.67
HERO ???
KK på flop multiway, NL100
Hvis man antager at hansen er std tænkende, ville han så ikke raise et flushdraw på et bord jeg ser ud til at have missed helt?
Er der ikke overhængende fare for at han har et set her?
"Hvis man antager at hansen er std tænkende, ville han så ikke raise et flushdraw på et bord jeg ser ud til at have missed helt?
Er der ikke overhængende fare for at han har et set her?"
Du synes ikke der er større chance for han raiser et set end et fd?
Jeg skubber også her..
easy push herfra også.
Hvorfor ikke bare calle Gogo10's all-in og se hvad f_hansen gør? Hvis han også bare caller ser vi turn an før vi siger butikken.
SP (2)
Lettere træt som jeg er, laver jeg et donkish flatcall istedet for at skubbe. Dumt at give odds til farvetrækket, jeg ved det, men sket er sket.
f_hansen skubber. Han har mig dækket. Jeg har ca 68 tilbage, den samlede pulje ved call bliver ca 238.
Call eller fold?
Jeg får kun 2,5:1, og er enten drawing dead eller bliver nemt outdrawet.
Og ville han skubbe et draw når jeg donkish har givet perfekte odds?
Andjohs
Fordi der er mange spar, esser og niere vi ikke vil se på turn. Ca. 15 kort der er potentielle actionkillers eller outdrawer os. Et skub fjerner en potentiel klam turn beslutning, plus villain ofte vil betale med alt mulig crap hvis han er standard donked.
Jeg skubber også flop for at isolere og ikke spille den mod to. Tror et set havde renakket os på flop når det er så farligt.
Men som du selv er inde på kan vi jo aldrig være rigtig glade for et call, enten er vi marginalt foran eller langt bagude.
Kan se det er på ladbrokes hvor jeg også spiller så absolut interesseret i at høre hvad f_hansen spiller sådan her heh.
#SørenMatias
Jeps, kan sagtens se din pointe, men synes bare det virker lidt vildt at skubbe da villain enten har et virkelig nemt call(med set, 2par el. lign.) eller et virkelig nemt fold(f.eks. A9, TT). Vi vil kun få et call når han har os slået.
#drhoho
Hvad er turn?
Nå, jeg skal have noget søvn nu, så jeg er nødt til at fortælle slutningen og få det overstået.
Jeg ender med at calle, f_hansen viser 4 4 op og tager puljen hjem.
At det er en hånd jeg skulle have skubbet, og jeg derfor ikke burde slippe væk når gogo bygger potten på flop er alle vist enige om.
Men som spillet, hvor jeg flatcallede gogo, burde jeg være sluppet væk pga min fejl???
Jeg slipper sådan cirka aldrig væk, da jeg sagtens kan se f_hansen skubbe et flushdraw efter vi har flatcallet.
Den er lidt tricky, som sagt bliver du næsten nødt til at skubbe efter at gogo er allin.
Da du caller gogo og f_hansen nu går allin, så har han næsten altid set, som han prøvede at malke i første omgang. Det er så klassisk, især hvis han virker nittish.
Det er bare ærgeligt at blive fanget sådan.