KÆMPE Pacific/Cassava problem/advarsel

#1| 0

Vil blot dele min lille historie med jer.

Jeg signede for ca 3 uger siden op på LuckyAcePoker på Pac. netværket. Fra første dag af fik jeg en mail fra pacifics sikkerhedsafdeling, Cassava der ikke kunne forstå at jeg spillede fra Østrig når jeg nu havde DK adresse. Jeg forklarede dem nøje igennem 2 uger (så lang tid tog det, fordi de er 3-5dage om at svare på hver enkelt mail) hvordan tingene hang sammen, at jeg er på udveksling indtil Februar etc etc.

Efter de 14 dage, hvor jeg har indsendt diverse ID proofs (standard) og bevis for at jeg rent faktisk er på udveksling, så får jeg endelig en mail fra dem, der siger at nu skulle alt være i orden.

Jeg ændrer derefter min mail for at deposite flere penge på sitet. Første omgang blev depositet fra min € MB account, men grundet vekselgebyrer etc ville jeg selvfølgelig linke den med min $ account i stedet (vip service fra MB at have 2 seperate acc.) Efter skiftet email i samarbejde med LuckyAce's support får jeg så lavet et nyt deposit.

Dagen efter, vi snakker her mandag for 9 dage siden, får jeg en standard mail fra Cassava, der fortæller mig at de har frosset min account fordi den er "linked med en tidligere banned account" WTF??? Jeg skriver naturligvis en lidt oprevet mail og spørger hva fanden de har gang i, når de lige har godkendt mig dagen inden.

Jeg skriver derefter en længere og forklarende mail (igen igen igen) bare for at være sikker på at de fatter hvad der er sket. De første par dage får jeg confirmation på at de har modtaget mine mails og lover svar inden for så og så mange timer.

Det var imidlertid i starten af ugen. Da jeg blev ved med ikke at modtage svar inden for lovende deadline, så skrev jeg naturligvis flere mails til dem. Det har så resulteret i at jeg blot nu bliver ignoreret og intet hører fra dem.

Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det? Det drejer sig immervæk om $1.5k de har forhindret mig adgang til i 9 dage nu uden at gøre noget som helst ved det.

Jeg synes det er vanvittig kundebehandling og vil på alle måde fraråde spillere at starte på netværket. Blot til info, så har jeg naturligvis researchet lidt og fundet en sag 100% magen til min, endda med samme std mail til at starte med, at den er "linked til banned account"
Han fik så svar efter 3-4 dage og løst problemet. Jeg ved ikke hvad der har specielt mod mig siden at jeg åbenbart er havnet på deres sorte/ignore liste.

For god ordens skyld skal nævnes at jeg har holdt fuldstændig sober tone igennem alle mails.

09-12-2009 11:51 #2| 0

til grin, skod side...

09-12-2009 11:58 #3| 0

Det er indbegrebet af dårlig stil fra et pokersite. Useriøst bondefangeri.
Makes me wanna puke.

09-12-2009 12:43 #4| 0

Intet i din mail er nyt, desværre. Du må aldrig regne med at Pacific vil opføre sig kompetent.

Spørger supporten stadig efter dit login i chatten før de vil svare på trivielle spørgsmål?

Er det stadig umuligt at skifte kode ord, uden at sende de nye login data ukrypteret via mail?

Har de stadig deres forum, hvor 3 er ansat til at slette beskeder, og 1 til at besvare?

Osv, osv...

Bliv på siden i et par måneder, og du vil have meget bedre materiale end det tynde øl du brager op for ovenover. De er kun lige startet...

09-12-2009 13:31 #5| 0

miller +1

09-12-2009 13:43 #6| 0

Jeg lavede også en konto derinde, det fik hurtigt en ende...
Jeg spillede blot nogle få hænder derinde. Jeg stødte også på nogle problemer, som gjorde, at jeg ikke ville spille der.
Her er lidt af det:

Chatten spørger ikke om dit login - de vil sgu have den første del af dit password!!

Det nægtede jeg at opgive, selvom de forsøgte at overbevise mig om, at det var standard og at det ikke var noget problem, så længe jeg ikke opgav hele mit password.

Jeg forsøgte at forklare ham, at jeg mente at det var at gå på kompromis med sikkerheden og at regel nr. 1 i internetsikkerhed er, at man aldrig opgiver sit password - hverken helt eller delvist...

Så kunne de desværre ikke hjælpe mig og al kommunikation måtte foregå via email. Og der er det så, at man venter op til 5 dage på et svar. Og typisk får man ikke det svar man var ude efter og må så prøve igen og vente 5 dage. På den måde går der hurtigt en måned, inden man får et svar, der kan bruges til noget.

Derudover skal man lige være opmærksom på, at en del af first deposit bonussen bliver indsat på din konto med det samme og skal derfor ikke spilles fri. Det lyder jo meget godt - problemet er bare, at hvis man (som jeg) ret hurtigt beslutter, at man ikke vil spille derinde alligevel, ja så er dine penge låst pga, at man ikke har clearet bonussen.

Til sidst lykkedes det dog mig at få dem til at udbetale mit oprindelige indskud. Mit overskud kunne dog ikke udbetales.
Så er der een, der vil flippe om 90 dollar?

09-12-2009 16:11 #7| 0
OP

Jeg tror sgu at jeg er blevet bondefanget for $1500
LuckyAcePoker live chat er nede, der er ingen der svarer når man ringer til dem og man kan ikke logge på deres klient.

andre der spiller på LuckyAce med samme problem?

Er der nogen der ved om man kan gøre noget?

09-12-2009 16:45 #8| 0

Har ingen problemer med at logge ind ;)

09-12-2009 16:51 #9| 0
OP

nej, det var kun midlertidigt.
men der er jo også lige meget eftersom når man logger ind får følgende besked:
"Your account has been temporarily disabled. Please check your E-mail account for a message or contact our Operations team at: [email protected]"

Og mailen svarer de naturligvis ikke på. Derudover er der et fint billede lige ved siden af med "Live Help", der naturligvis er offline ;)

09-12-2009 17:51 #10| 0

Og du har aldrig brugt den email tidligere? Det lyder underligt at det kører fint første gang, men din nye email dur ikke?

Ingen tvivl om at pacific ikke har jordens bedste support, men alle de tilfælde jeg har hørt om bliver det altid løst. Det er en stor virksomhed, så der bør ikke være nogen grund til at frygte for dine penge.

Hvilket telefon nr. har du prøvet? Jeg har tidligere været igennem uden problemer.

Du kan evt. kontakte brugeren "Yuv" på 2+2 hvis du rent faktisk har en sag vil han meget gerne hjælpe. Han er ansat hos pacific og har tidligere hjulpet brugere i sager hvor de har fået dårlig kundebehandling.

09-12-2009 18:00 #11| 0
OP

tusind tak Becks for svaret. Jeg har sat min aff. til at tage kontakt til dem og det lod til at hjælpe lidt.. giver dem lige 2-3 dage til at tygge på den og skriver til ham Yuv gutten mandag :)

09-12-2009 18:31 #12| 0

Jeg har også ekstremt dårlige erfaringer med Pacific Poker/Lucky Ace.

Vi kan vel glemme et øjeblik, at softwaren er helt forfærdelig, for det er ikke det tråden handler om. Men nu nævner jeg det lige alligevel.

Rent faktisk blev jeg engang beskyldt for at chipdumpe derinde engang, og det hang slet ikke sammen med virkeligheden. Men det var umuligt at forklare dem. Men altså...jeg fik ikke mine penge igen! Om man så rent faktisk chipdumper...de kan banne en for life, men er det ikke hul i hovedet at fratage penge?

Jeg fik desværre ikke gjort det store ved det (ikke mindst fordi beløbet ikke var specielt stort) men når jeg nu ser flere lignende sager, får jeg lyst til det.

Det værste er, at når man endelig får fat i noget support, så virker de som botter, der er programmeret til at svare noget bestemt hver gang.

Det bedste man kan gøre er at kontakte dem - som du har gjort - og derefter poste om historien alle vegne. Det her nonchalance, den er totalt unreal, når det er os kunder, de lever af...

09-12-2009 21:26 #13| 0

@Grizzly
"Det her nonchalance, den er totalt unreal, når det er os kunder, de lever af..."

Er det ikke netop det som er kendetegnende for hele denne branche? På trods af de enorme penge der tjenes... Himmelråbende at man ikke evner kundeservice. De eneste jeg synes agerer beundringsværdigt professionelt er de sites der laver pokervideoer!! En kælen for detaljen for de flestes vedkommende. Godt planlagte. Respekt for brugerens tid. De grafiske intros osv. I bow, seriously... Og her taler vi ikke en gang om en kæmpe industri.

09-12-2009 21:46 #14| 0

Det tragiske er, at der skal så fucking lidt til at give kunderne en god oplevelse. Det er hamrende dårlig virksomhedsledelse at nedprioritere kundeservice i den her branche.

Har selv krydset klinger med deres "dit-password-først"-kundeservice i forbindelse med en eller anden freeroll derinde. Håbløst. Var faktisk oprigtig i tvivl, om jeg nogensinde ville få udbetalt de sølle $200.

Kan kun opfordre folk til IKKE at give op. Også selvom det drejer sig om håndører.

09-12-2009 22:56 #15| 0
10-12-2009 00:01 #16| 0
OP

$1500 er sgu ikke håndører på min bankbog :) eller i.. whatever...

10-12-2009 18:33 #17| 0
OP

L to the O to the L

så kigger man i sin indbakke og ser følgende mail fra Cassava:

Dear XXXX,

I am Enjerie M. from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd., Cassava Enterprises manage operational services for LuckyAcePoker.com. I am contacting you with regards to your LuckyAcePoker.com account with username "xxxxx".

As this account is related to other accounts that have been closed by our Department for security reasons, we have temporarily suspended your membership.

If you would like to discuss this matter further, please feel free to contact us.

We apologize for any inconvenience caused.


Regards,

Enjerie M.

Operations Department
Cassava (Gibraltar) Ltd.
[email protected]

Dette er PRÆCIS samme mail som jeg fik den første december - altså 10 dage siden.

Jeg skrev hurtigt følgende svar:

You already sent me this message 10 days ago. Do you guys talk to each other? please refer to the 1 billion emails I have sent in the meantime between dec1st-dec10th.

I am amazed by you guys. Never have I experienced customer service of this lousy caliber. I am still awaiting answer on my first membership suspension. Afterwards I guess we can discuss why you have decided to give me a 2nd one wothout the first one being solved yet. Interesting problem.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar