Hej
Jeg skrev en post igår, uden held. Men sagen er at jeg forleden mistede mit dankort og blev nød til at spærre det. Jeg søger derfor en der kan hjælpe med at overføre 100-200$ på en af overstående sites.
Jeg betaler selvfølgelig gerne for hjælpen. Jeg kan tilbyde at overføre pengene mandag fra min netbank (nordea).
Håber der er en der vil hjælpe, og jeg sender selvfølgelig gerne nødvendigt billede dokumenation eller hvad folk ellers ønsker for at kunne hjælpe mig.
Køber 100-200$ på FTP, Stars eller Party Poker
Skulle jo helst gerne kunne spille lidt idag, så jeg betaler 10% oven i tilbage som tak for hjælpen.
Håber der er en der kan hjælpe.
Og hvis folk gerne lige vil se jeg ikke er en fake og har spillet i et stykke tid er der lidt stats her: www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Thomas+Krogh/poker/results/3BA3C8F37AF243FC935FC69314BB9F81.html?t=2
grats med dit resultat den 2. dec :)
Tak :) Går ud fra du mener d. 5 december :) Håber det får folk til at se at jeg ikke prøver at hustle nogen, at jeg har pengene og jeg bare er en uheldig gut der ikke selv har mulighed for at sætte penge ind.
Kan se du spiller NL200 Jannik_pro, du skulle ikke kunne undvære lidt til mandag :)
nårh ja mente self 5. dec ;)
Ja men jeg overfører desværre ikke $ til folk med så lidt indlæg som du har, folk bliver tit scammet herinde - desværre :(
Jeg forstår :) Det kunne godt være at jeg i stedet for kunne maile dig den nødvendige dokumentation. Det tager jo lidt tid at komme op på så mange indlæg. Og læser mest (for at blive klogere), det er sjælendt jeg selv skriver.
Ja kan jeg godt se krogh, lige PT sidder de fleste af mine $ fast i Moneybookers som ikke vil sende mig pengene tilbage til et pokersite så kan desværre ikke hjælpe hvor end jeg gerne ville :(
:) Men tak for tanken da. Du kender heller ikke en eller har selv en kammerat der bor i valby, som man evt. kunne give pengene kontant og der så ville kunne overføre for en. Skal alligevel snart ud og gå en tur med hunden.
Det er ikke fordi jeg er desperat, prøver bare vise at jeg ikke er en hustler.
hmm nej kender nogle gutter i Valby, men de spiller ikke poker ;) Ja forstår dig godt, hjælper gerne hvis min Moneybookers blir fixet :/ tvivler dog på det da de er vanvittigt langsomme :( :( :(
@ Hashkash - Har sendt dig pm
@ Jannikpro - Tak for tanken i hvert fald, du sender bare en besked hvis der er nyt og jeg ikke har fået hjælp :)