er der nogen jeg har handlet med før der kan sælge 100$på stars? eller nogle andre?
skriv PM :)
køber 100$ for 650dkk
Nu har jeg for sjov kigget på hvor mange købe-tråde du har oprettet siden 30 november og jeg fik det til 13. OMG!!!
Hvor svært kan det være at få et visa/visa electron eller mastercard?Eller kan du bare sende en PM til eller dem som du HAR handlet med før, så vi alle kan slippe for alle din ligegyldige tråde.
PLZ make my day
hvor mange gange har jeg så sagt "der" ? eller "og" ? du har vist ik for meget at lave..
Næ jeg har ik så meget at lave, men du har vel travlt med at ødelægge pn med dine lorte tråde.
"hvor mange gange har jeg så sagt "der" ? eller "og" ? du har vist ik for meget at lave.."
LOOOOOL
og du har travlt med at ødelægge mine lorte tråde med dit lort, så det er vel 50/50 ha?
haha
det tæller ik når man ødelægger lort med lort.
men tig du bare videre
yessyess! nogen der kan for 700dkk ?
Hvilken bank?
gir 750dkk om det er indenfor en½ time !
lad da manden selv styre det Crank...
@ gran
Bare pisse nedren at han skal oprette 20 "tiggetråde" om månedet.
@Ludo
Lær nogen mennesker at kende som har et visa du kan låne
tiggetråd er vel så meget sagt, når manden er villig til at betale 750 kr for 100 dollars!!! :D
... og især når manden har referencer der siger at han er god nok.. så er der vist ikke så meget tiggeri over det :)
zinkha-punk er 100 % til at stole på... har handlet med ham flere gange!
men du synes måske at det pisse fedt hans bidrag til pn er 15-20 købetråde om månedet?
måske du kunne lade være at læse hans tråde, eller gøre det der halløj, så pengesager kategorien ikke bliver vist?
har ik noget i mod købetråde, men når man opretter SÅ mange tråde om månedet, er det i overkanten
Crank @
Her på www.pokernet.dk findes der en funktion der hedder ignorer. Den skal du bare trykke på og wupti, hes gone.