har en færøsk bank, men sender gerne screenshot og msn.
bruge dem engang i løbet af aftenen :) på stars
har flere handler uden nogle problemer !
100$for 670dkr
køber 100$ til kurs 6,7
dysh !
På Stars?
jeps
Har du fået dine $? Jeg kan godt hjælpe hvis det er.
har ik fået nogle endnu nej ! check PM
nogen der kan hjælpe ?
"Har du fået dine $? Jeg kan godt hjælpe hvis det er"
"nogen der kan hjælpe ?"
lol?
Hvis du kommer forbi Kbh., så har jeg alle de $ du vil købe til kurs 6,2.
@supermadsen
da ham der fyren der kunne hjælpe ik svarer igen, så må man finde en anden hehe :)
men mangler stadig "nogen der kan hjælpe" ! :)
har handlet med zinkha 1000 gange uden probs...
og "klomanden" tror ik der er nogen på PN der gider handle med dig? har du ik selv set den tråd om dig ?
Hvorfor er det egentligt at voksne mennesker ikke har et kreditkort som kan bruges?
Hvis man ikke har det, hvorfor vil andre så "låne" en vildtfremmed penge på den måde?
@Jensen
Faktum er at det at sætte penge ind på online pokersider, selvom det kun er et par hundrede kroner om måneden kan sværte dit forhold til banken til i forbindelse med fx. lån eller lign.
Det kan også være gifte mænd der ikke ønsker deres koner skal vide at de bruger penge på Internet pokers.
eller de lange våde byture man har havt med sit visa, så det er blevet spærret så mange gange at man bare ik gider åbne det igen ?
nogen der sælger til kurs 6,5 så ? er der ingen andre end "klomanden" der vil sælge lidt $ heh :)
hvis du kan gå ned og sætte dem ind på min danskebank konto kan jeg godt hjælpe
hehe mener hans problem er at han sidder på færøerne, ikke så mange danske banker der ;-)
ja ok det kan måske godt være lidt svært så :)
@zinkha-punk
skriv en pm hvis du stadig mangler, så finder vi ud af noget.
lige præcis Quark :)
@ minibt PM :)
Vil også gerne sælge dollars på stars, hvis du stadig har brug for det. Send PM, hvis du stadig skulle være interesseret. Scammer ikke og har de seneste dages tid handlet med diverse PN'ere.
@op pm
Har ikke fået nogen PM?