Overskriften siger det hele. Nogen som vil sælge?
Køber roskilde billet for 2500 kr!
@Lokeboy
Nej, vi gider bare ikke købe billetterne til de normale priser, men vil derimod gerne betale overpris...
@ clrawe
det virker ikke, tror muligvis også den er udsolgt på den hjemmeside, men tak for hjælpen ihvertfald.
Ja lokeboy, der er udsolgt.
@CLrawe
Der blev udsolgt på deres side i nat! min kammerat nåede lige at sikre sig en billet så lukkede de ned :/
DBA.DK berlusconi
@Foeller
jeg stillede bare et simpelt spørgsmål, jeg forlanger ikke du skal tage stilling til om du er komplet idiot
Berlusconi@
Har en kammerat der ikke kan alligvel og lige skrevet på sin facebook han sælger.
Kan lige hører ham hvis det er??
@ lasse k
MEGET gerne! Det ville være super. 2500 kr er budt.
Berlusconi@
Han siger han allerede har lavet en aftale men han er ikke sikker på den går igennem, hvis den ikke gør får jeg den!
Så smider en PM hvis den er der.
ok hold kæft det kunne være genialt. Nogen idé om hvornår jeg kan få besked? Jeg er meget taknemmelig for din hjælp.
Han siger han ved det i morgen.. Skriver hvis jeg hører noget.
Ellers så good luck!
Ok, tak for alt uanset hvad! Håber at høre fra dig.
Vil råde jer til at tjekke jeres e-mail hvis i har været på ventelisten på billetlugen. Jeg har lige købt to billetter der igennem... Kunne desværre ikke købe flere til pn.
@ Troels 1
Griner link du har sendt. CV jørgensen er den første artist der står under roskilde festival :D
så man kan altså få en billet hvis man er villig til at give 4500, burde være muligt at købe billigere af en privat person.
jeg vil gerne købe en billet hvis nogen har en
Hvorfor finder så mange ud af de skal til roskilde Dagen efter der er udsolgt :-I
@Nurse
Ja hvis Prince er dit største navn på Roskilde, så er det nok ikke en festival for dig.
Det bliver simpelthen så klasse.. Jeg vil gerne anbefale alle herinde at høre Moderat. De laver noget ret sindsygt musik (:
Jeg tænker det samme som Kimkanon... Ikke om jeg forstår, at folk der SÅ gerne vil med, at de er villige til at give +50% ekstra for en billet, ikke køber den i god tid...?
"jeg har været på Roskilde de sidste 10 år" er da det dummeste.. Hvis man VED man skal afsted, så køb da en billet i god tid. Jeeezzz.. Har svært ved at have ondt af de folk. Det er forresten ikke rettet mod OP, da jeg ikke kender grunden til at han ikke nåede at købe, men mere generelt.
(det var lige dagens sure opstød fra min side)
Ser ud til at der er marked for at købe en masse og få folk til at betale overpris :)
Politiken læser Pokernet
ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article998343.ece
@Fuzhi
Hahaha, endelig det folkelige gennembrud PN har håbet på! Omend anledningen er uden for det normale fokusområde.