I aften spiller vi en 6 mands $5.50 NL turnering med 3 $215 sæder added til SCOOP event 21. Man kan godt afregge og spille en anden $215 SCOOP, men man kan ikke få $T. Svenskerne er ikke med denne gang, om end det i min verden kun giver mindre value ;)
Name: PokerNet DK SCOOP Sat#21
ID: 554474442
Dag: 9 maj
Tid: 20.00
Antal spillere pr. bord: 6
Buyin: $5+0.5
Addon:3 tickets to 2012050212
Password
Læs mere om SCOOP her.
Endnu ikke oprettet på PokerStars?
Opret din nye konto her og få op til $600 i bonus
Kom billigt med til SCOOP på PokerStars - 20 min late reg
Synes også gerne æ svenskere må være med :-)
Shiiiiip donks ..
Jeg takker ♥hamsjelv♥
P.t. 51 tilmeldte, heraf nul svenskere og en nordmand, som er pokernetter. wp so far!
Godt du fandt den Holstt! Måske er det din tur til at vinde et sæde idag.
Hvorfor alt den reklame for PokerStars, når de gang på gang laver fejl kontra den mængde reklame som i gør for Betfair. Jeg tænker på eks fb.
Alle sider der afholder en promotion bliver nævnt på facebook. Jeg hader at spamme facebook, men rigtig mange har fortalt at de ofte glemmer turneringerne, og først bliver opmærksom på det, når der kommer en besked på facebook. Mine stats siger det samme, så det er udelukkende ment som en service.
Sidder også et par stykker for meget ved mit bord, og vi må kun snakke norsk????
har i set at da turneringen startede skrev den chat på norsk og engelsk er tilladt:)
sigh, endnu en nittet 9 mands tour. fml.
Tror sgu stars laver gas med dig Dieb :)
Måske er det for meget at forlange, at de rent faktisk sætter den op som man beder dem om. Jeg beklager.
hej 6max. ♥
Dieb skrev:
Godt du fandt den Holstt! Måske er det din tur til at vinde et sæde idag.
Blev så ikke idag. Raiser til 3 BB i SB med AJ, BB går all-in, jeg kalder. Han viser K4 op og fanger en K på turn. I næste hånd går jeg all-in med KK, bliver kaldt af fire andre, hvoraf en har AA, som fortjent vinder.
@Live
Ingen nits ved mit bord, - tværtimod fyldt med overfriske tyre.
8)
Holstt, weird, jeg bliver svinet for at spille lidt friskt :O)
Gleerup skrev:
@Dieb kan man bytte sin evt. billet til turneringsdollars ?
Står rent faktisk i første post....
Kennethlhl skrev:Gleerup skrev:
@Dieb kan man bytte sin evt. billet til turneringsdollars ?
Står rent faktisk i første post....
Haha flot beklager og takker for svar, nu kan jeg endelig sove i fred :D
not gna happend, Glerup..
Pive Hash , hvad skete der lige i sidste hånd Messi ???
Hvordan kan du nogensinde bette river ????
PS - hvis i afregger får i ikke SCOOP billet , men T$ som kan bruge til andre tours
Er testet
HomeMade skrev:
Pive Hash , hvad skete der lige i sidste hånd Messi ???
Hvordan kan du nogensinde bette river ????
Havde hus så stak ud :) Sry normalt bliver den checket ned
Dieb skrev:
I aften spiller vi en 6 mands $5.50 NL turnering med 3 $215 sæder added til SCOOP event 21. Man kan godt afregge og spille en anden $215 SCOOP, men man kan ikke få $T. Svenskerne er ikke med denne gang, om end det i min verden kun giver mindre value ;)
Opret din nye konto her og få op til $600 i bonus
Wrong - man får T$ som kan bruges på andre tours