Søndag d. 2 september 2012 bliver verdensmesterskaberne i Online Poker skudt i gang, og denne gang har PokerStars valgt at garantere $30.000.000 i præmiepuljen. Sidste år havde vi en dansk vinder (og PokerNetter) i Main Event, og det forventer vi naturligvis at det bliver gentaget igen i år. I år vil der være 65 events at vælge imellem.
Kom billigt med til event 18, 42 og 63
Som traditionen foreskriver, så har PokerNet i samarbejde med PokerStars stablet et par billige sats på benene. Denne gang er der mulighed for at vinde adgang til event 18 ($750.000) event 42 ($1.000.000) og event 63 ($1.000.000).
Info om turneringen
ID: 607730312
Buy in: $5.50
Hvornår: 5 september klokken 20.00
Added: 5 sæder til event 18 ($109)
Password
Info om turneringen
ID: 607726215
Buy in: $11
Hvornår: 12 september klokken 20.00
Added: 3 sæder til event 42 ($215)
Password
Info om turneringen
ID: Kommer
Buy in: $11
Hvornår: 19 september klokken 20.00
Added: 3 sæder til event 63 ($215)
Password
Klik her for at deltage i turneringerne
Klik her for at se hele programmet til WCCOP på PokerStars
Kom billigt med til WCOOP 2012 på PokerStars
Let the flame begin over at folk ikke kan de datoer !
Mega lækkert med de deals, så må man jo bare se om man kan klonke sig til et sæde :)
Vil der være mulighed for at spille med engelsk IP adresse? Eller er det forbeholdt danskere?
Sådan PN! Elsker jeres PS added value for fuld skrue, så må vi se om jeg kan klonke 2 sæder som sidste år :)
Så er den første turnering oppe (607730312) og Password er også oppe. Bemærk, at turneringen bliver spillet på samme tid som vores EPT San Remo finale.
Touren står som Finsk i loby`en - ved ikke om det betyder noget andet end vi kun må chatte på Engelsk eller Finsk ????
Den stod også på finsk sidste gang, og det betyder egentlig, at vi kun må snakke finsk og engelsk i princippet. ;) Men det er jo selvfølgelig bare en fejl.
Jeg er klar med 11 døde dollars :)
Jeg er i øvrigt meget begejstret over at det er kval til erstatningen for Warm-up i stedet for en eller anden tour der starter ved 23 tiden. Så har man i det mindste en chance for at komme på job selvom man får et godt run.