Efter at have fået inspiration fra Årets film 2011 tråden, over film som skal ses, syntes jeg at det kunne være interessant med en tråd hvor folk viser de film de ser frem til i 2012.
The Hobbit
The Dark knight
No One Safe
American reunion samt the avengers af de film der er linket til :D Dog er mine forhåbninger nok så høje at de kun kan blive fail
The Hunger Games bliver starten på den næste filmatiserede bogtrilogi. De har allerede planlagt en 2'er til november 2013. Som ekstra information kan jeg fortælle, at den første trailer fik 3 millioner views på én dag! Med et budget på 100 millioner og den søde Jennifer Lawrence (Winter's Bone, X-Men: First Class) i hovedrollen, plus et koncept der minder om Battle Royale, så er jeg i hvert fald super spændt. Det ser ud til at blive en stor kommerciel succes i hvert fald, da den tiltrækker et stort teen-crowd ligesom Twilight-filmene.
The Cabin in the Woods
Kender I "unge mænd og kvinder tager ud i skoven og bliver dræbt en efter en"-genren? Er I trætte af den? Jamen, godt, for The Cabin in the Woods er et nyt bud på denne genre med et sci-fi twist. Hvis der er nogle fans af Joss Whedon (Firefly, Buffy, Angel), så kan jeg fortælle, at han har været med til at skrive og producere den her. Den kommer endelig til april efter at have været udskudt rigtig mange gange pga. konkurs, 3D-konvertering osv. osv.
Ice Age 4: Continental Drift
Og så skulle man da også være et skarn, hvis man ikke også glædede sig lidt til den nye Ice Age film. Den sidste tjente i øvrigt imponerende 885 millioner :O.
The Hunger Games bliver starten på den næste filmatiserede bogtrilogi. De har allerede planlagt en 2'er til november 2013. Som ekstra information kan jeg fortælle, at den første trailer fik 3 millioner views på én dag! Med et budget på 100 millioner og den søde Jennifer Lawrence (Winter's Bone, X-Men: First Class) i hovedrollen, plus et koncept der minder om Battle Royale, så er jeg i hvert fald super spændt. Det ser ud til at blive en stor kommerciel succes i hvert fald, da den tiltrækker et stort teen-crowd ligesom Twilight-filmene.
Niiiice! Jeg vidste ikke, at de var så langt i filmatiseringen. Bogen er vildt fed, så hvis filmen er halvt så fed, er det nok for mig. Så må jeg hellere se at få læst 3'eren færdig ;)
Real Steel. Den er til os der ka li X-men, Spiderman og film i den dur. Jeg glæder mig sku lidt for synes konceptet er fedt nok og ska bare have noget "hjernedødt" action, så jeg glad :)
Don_T skrev:
Utroligt at INGEN har nævnt Prometheus, en prequel til den første Alien film, instrueret af sir Ridley Scott himself. www.imdb.com/title/tt1446714/
Jeg er kææææææmpe fan af de to første Alien-film, og glæder mig super meget til den her. Eneste grund til jeg ikke nævnte den, var fordi at den ikke havde en trailer, så det var lidt kedeligt :P
Efter at have været ultra skeptisk overfor dette remake, er jeg nu røget mere, og mere over i den anden grøft. Jeg glæder mig til at se den nye Spider-Man film nu. Tror den bliver mere tro mod 90'ernes tegneserie.
Ser ud til der kommer en ordenlig stak fede film i 2012.
Ser vildt meget frem til The Avengers + Prometheus.
Efter at have set The fighter + Max pain med Mark W. skal jeg ikke se flere film med ham :p
Er blank på hvad alt det hype er omkring Batman??? Kan godt se der er top skuespillere med (Christian Bale osv.), men efter jeg så den seneste film fattede jeg simpelthen ikke den blev hyppet så meget. Også mange år siden kan være man skulle prøve at gensen den :)
Real Steel. Den er til os der ka li X-men, Spiderman og film i den dur. Jeg glæder mig sku lidt for synes konceptet er fedt nok og ska bare have noget "hjernedødt" action, så jeg glad :)
// KD
Den er rigtig god men ikke som hjernedø aktion selvom konceptet ligger op til det.
Mad Mad Wagon Party
mission impossible 4
21 jump street
the vow
the amazing spiderman
The Hunger Games
Playing the Field
The Raid: Redemption
step up 4
John Carter
A Thousand Words
Resident Evil: Damnation / retribution
x-men origins: magneto
Prometheus
The Inbetweeners Movie
Tomorrow, When the War Began 2
Lay the Favorite
ghost rider 2
Conquest 1453
Rock of Ages
The Employer
Walking the Halls
After
Would You Rather
Skinny Dip
Concrete Blondes
The Devil and the Deep Blue Sea
Emanuel and the Truth about Fishes
Total Recall
Nailed
The Tall Man
Riddle
Project X
Sinbad: The Fifth Voyage
On the Road
AMERICAN PIE: THE REUNION
HAYWIRE
THE EXPENDABLES 2
SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN
WORLD WAR Z
TOTAL RECALL
BATTLESHIP
THE AVENGERS
DJANGO UNCHAINED
THE PIRATES: IN AN ADVENTURE WITH SCIENTISTS
THE HOBBIT
Safe house
Der er så sindssygt mange film jeg glæder mig til at se i år!!
The Avengers, har jeg set, den var mega fed
Dark Knight rises er nok den film nogensinde jeg har glædet mig mest til, kan slet ikk vente..
The Hobbit
Prometheus
Spiderman 4
Battleship
og et par andre også,
MEN
Man of Steel der kommer i starten af 2013 glæder jeg mig næsten lige så meget til som Dark Knight Rises. Det er Christopher Nolan (manden bag Batman-trilogien) der har lavet sin egen fortolkning af Superman, jeg tror den bliver for sindssyg!
MarkTheGr8 skrev:
Mad Mad Wagon Party
mission impossible 4
21 jump street
the vow
the amazing spiderman
The Hunger Games
Playing the Field
The Raid: Redemption
step up 4
John Carter
A Thousand Words
Resident Evil: Damnation / retribution x-men origins: magneto
Prometheus
The Inbetweeners Movie
Tomorrow, When the War Began 2
Lay the Favorite
ghost rider 2
Conquest 1453
Rock of Ages
The Employer
Walking the Halls
After
Would You Rather
Skinny Dip
Concrete Blondes
The Devil and the Deep Blue Sea
Emanuel and the Truth about Fishes
Total Recall
Nailed
The Tall Man
Riddle
Project X
Sinbad: The Fifth Voyage
On the Road
AMERICAN PIE: THE REUNION
HAYWIRE
THE EXPENDABLES 2
SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN
WORLD WAR Z
TOTAL RECALL
BATTLESHIP
THE AVENGERS
DJANGO UNCHAINED
THE PIRATES: IN AN ADVENTURE WITH SCIENTISTS
THE HOBBIT
Safe house
Taken 2 er den film, jeg glæder mig mest til i løbet af 2012. Jeg elsker 1'eren på alle måder - bliver 2'eren halvt så god, tangerer det en ny yndlingsfilm! :-)
Halfdantimm skrev:
Taken 2 er den film, jeg glæder mig mest til i løbet af 2012. Jeg elsker 1'eren på alle måder - bliver 2'eren halvt så god, tangerer det en ny yndlingsfilm! :-)
Arrhh så er den da vidst heller ikke bedre! Den er okay, men da overhoved ikke i nærheden af at være den bedste actionfilm/thriller jeg har set.
Halfdantimm skrev:
Saiøst? eller level?
Taken er en af de der film hvor man siger ahh jo den har jeg da set - den var da ok. Men den har ikke noget 90% af standard action/thriller film fra 90'erne ikke havde.
(Der står, at magneto var planlagt for længe siden men grundet forskellige problemer udkom wolverine og first class først, og da first class clasher med plottet i magneto bliver den måske aldrig til noget)
007 SkyFall (Craig og Mendes/Logan har sgu fået booted serien fint igen synes jeg).
The Bourne Legacy (alt Bourne bør være the nuts - denne her er jeg dog helt blank på).
Der kommer også et par interessante andre remakes i år, som måske er flops eller måske overrasker:
Total Recall
Dredd
Endeligt glæder jeg mig sgu til at se Brave med ungerne når den lander på BD.