Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #330,538,586
Table York, 15 May 2007 5:58 PM ET
Hvem laver evt. fejl? Spiller 1 eller Spiller 2?
Ved godt i er vandt til Hero trådene, men ville lige prøve at poste en hånd med hele resultatet, og så høre jeres meninger om den...
Spiller 2 er regular og er vindende (pro)spiller på Nl 400
Spiller 1 har ikke så meget cash erfaring, men ellers holder han en meget LAG-stil
Seat 3: Snimpen ($412.90 in chips)
Seat 4: Spiller 1 ($217 in chips)
Seat 6: atazahn ($789.40 in chips)
Seat 8: Spiller 2 ($1,015.90 in chips)
Spiller 1 [ 6♠,9♠ ]
Spiller 2 [ K♥,K♠ ]
ANTES/BLINDS
atazahn posts blind ($2), Spiller 2 posts blind ($4).
PRE-FLOP
Snimpen folds, Spiller 1 bets $12, atazahn folds, Spiller 2 bets $25, Spiller 1 calls $17. --- reraiser spiller 2 for lidt her ?? eller laver spiller 1 et dumt call ??
FLOP [board cards 10♥,K♦,7♠
Spiller 2 checks, Spiller 1 checks. -- er det dumt af spiller 2 at slowplaye her?
TURN [board cards 10♥,K♦,7♠,A♠ ]
Spiller 2 bets $30, Spiller 1 calls $30. ----better spiller 2 for lidt?
RIVER [board cards 10♥,K♦,7♠,A♠,3♠ ]
Spiller 2 bets $88, Spiller 1 bets $158 and is all-in, Spiller 2 calls $70. ---hvad synes i om spiller 2´s riverspil ?
Spiller 1 wins $434.
Alle kommentarer er velkomne!!!
Kommentarer til denne hånd NL 400
- Synes ikke #1 skal raise pre med hans hånd.
- Synes #2 skal re-raise mer' pre.
- Jeg slowplayer gerne som #2 gør på flop.
- Pot'er turn, altså synes jeg #2 better for lidt.
- Check/caller river.
Jeg hader de der HH's... Kunne i hvert fald være lækkert hvis du gad, bruge et par minutter på at skrive den ren
Så ville jeg i hvert fald i højere grad være tilbøjelig til at komme med min ydmyge mening... Men hvad fanden. Who the fuck cares
- Synes #2 skal re-raise mer' pre.
- Jeg slowplayer IKKE som #2 gør på flop.
- Pot'er turn, altså synes jeg #2 better for lidt.
- Pot'er river og caller alt
- Derudover comitter spiller 1 for meget pre med sin hånd
Spiller 1 burde sidde med fuldt buyin...
Spiller 2:
Preflop: Ville nok give den lidt mere end bare 25... 30 - 35....
Flop: Kan vælge 2 veje her... Er ikke imod spiller 2´s check men vælger selv ofte at byde ud her uanset om jeg har ramt eller... Ville give den 30 her... Det er selvfølgelig vigtigt at bette nogenlunde det samme uanset om man bluffer eller byder en god hånd....
Turn: Alt for lille bet af spiller 2 på et bord der nu er blevet en smule mere skræmmende... Et potbet fra spiller 2 ville være ok...
River: Jo... Hvad kan man sige... Crying call...
Går ud fra du er spiller 2... Den skulle nok have været spillet noget mere aggressivt... Er du spiller 1 synes jeg faktisk det er helt ok spillet hele vejen igennem :-)
Mvh Mika
Spiller 1, sid med fuldt buyin. Spiller 2 sig 42 preflop. På floppet skal spiller 2 bette ud, 3/4 af potten, hvis han ikke normalt er aggresiv kan et tjek vel forsvares. På turn skal spiller 2 bette mere.
Riveren er uundgåelig.
Jeg syntes der er en del ting, der kunne være gjort bedre i den hånd OP poster.
Preflop er en sag for sig. Som hard siger, så raise mere. Det gør det lettere for spiller 1 at lave fejl og lettere for spiller 2 at komme til bunds.
Floppet er et autolead i 99/100 tilfælde.
spiller 1: dårligt preflop, flop fint, turn fint, river fint!
spiller 2: fint preflop, fint flop, fint turn - dog er bettet lidt i underkanten, river fint!
men noget siger mig, at det vidste du
Tænkte nok der var nogen der ikke kunne lide den måde jeg postede hånden på.
Ville bare lige prøve en lidt anden tilgang, men hvis det er helt i skoven så skal jeg nok lave det om en anden gang...
Jeg er Spiller 1.
Spiller 2 er Lotto-Henrik, så spillede lidt hånden bare for at tage et pot mod ham :-)
Men tak for jeres meninger!!!
Der er en del fejl efter min mening, de værste øverst:
1) Reraise preflop er for småt fra spiller 2. Han giver odds til næsten alle hænder.
2) At raise 69s preflop m. halv stak. HELE værdien i en hånd som 69s ligger i dens potentiale til at stacke folk med en kæmpe hånd.
3) Flop slowplay er en fejl, da der er et par straight draws derude, derudover er der altid backdoors, og man vil aldrig kunne folde KKK, uanset hvad der falder.
4) Spiller 2's turn bet er for småt, især taget i betragtning at han åbenbart er villig til at stacke uanset river.
5) At spiller 2 går broke på river på den måde er halvskidt. Nu er flushen kommet, nu må han tage konsekvensen af sit svage spil og check/calle, eller evt. check/raise.
Det er muligt at spiller 2's fejl hver for sig ikke er så store, men som helhed smadrer han fuldstændigt sin monsterhånd, og sikrer at han højst vinder småpenge, men samtidig taber det hele til et suckout. Han er selvfølgelig også uheldig, men at give to kort for $30 i en $50 pot, og stadig være villig til at stacke på et flushboard er en katastrofe. Det er muligt han har overskud på poker, men det har han ikke om et år hvis han fortsætter sådan der :).
B
www.playbald.com