Hey.
Jeg trak ialt 6000kr ud fra min Bettson konto d. 3/1-13. Jeg har endnu ikke modtaget pengene og en undersøgelse er nu sat igang. Bettson skriver til mig at de sendte pengene samme dag jeg anmodede om udbetaling. Diise penge blir så overført til en betalingsleverendør, der sender dem videre til min bank og så ind på min konto. Men pengene er altså "forsvundet" mellem betalingsleverendøren og min bank. Bettson har gjort det klart for mig, at de self. nok skal sørge for jeg får pengene, men at vi må afvente undersøgelsen.
Mit spørgsmål til jer, er om der er andre der har prøver noget lignende og om der kan være tale om og bede om en kompensation for dette?
Jeg har nu fået oprettet MB, så fremover bliver dette ikke noget problem, men skal altså lige ha afsluttet denne sag først.
Binzer
Kompensation, eller?
Hey
Det her kommer sikkert til at lyde ret hårdt, men hvorfor skulle Betsson hæfte for en andens fejl? Det er ligesom, når man beder et site kompensere et tab fra en tour, som man ryger ud af, fordi der er en fejl på internettet et sted (imo). Det er selvfølgelig rigtig bittert, men jeg kan ikke rigtig se, at det er Betssons skyld.
Ipeemypants skrev:
Hey
Det her kommer sikkert til at lyde ret hårdt, men hvorfor skulle Betsson hæfte for en andens fejl? Det er ligesom, når man beder et site kompensere et tab fra en tour, som man ryger ud af, fordi der er en fejl på internettet et sted (imo). Det er selvfølgelig rigtig bittert, men jeg kan ikke rigtig se, at det er Betssons skyld.
Saiøst ????
Betsson har valgt en udbyder til at varetage deres pengetransfer og når de fucker op ender den tilbage på Betsson
Jeg arbejder for HP, vi bruger underleverandør til en stor del af vores opgaver, men det er nu HP`s brand og ry, hvis de ikke laver et ordenligt stykke arbejde
Man kan outsource arbejdet, men ikke ansvaret
Kan godt se, hvad du mener. Jeg formulerer mig måske lidt uklart, men jeg mener bare, at idet jeg spiller på Bettson og trækker penge ud fra deres site, er det vel også dem, der hæfter for pengene til de er på min konto? De har jo selv engageret det selsjskab, der administrerer udbetalingerne!
@home - præcis! Men kan der være grundlag for og kræve komp for denne sag?
du vil have kompensation for den ekstra ventetid eller hvad?
de har jo sagt du nok skal få pengene
@ Ipee Det kan vel aldrig være ops problem! Har aldrig oplevet det, men hvis det var
standard, så vil jeg mene det er noget usikkert for os at spille poker.
(jj tror ikke du får noget ud af det, men brok dig som minimum. Henvis evt til konkurrerende sites og deres procedurer).
Ja, men jeg mener der bør være en komp for ventetiden, eller er jeg grådig nu?:-)
@thr - tror ik jeg gider og gøre noget stort ud af det, for det er første gang jeg oplever det hos bettson, plejer og gå helt smertefrit:-) Ville bare høre folks mening om dette:-)
Det eneste du måske kan få ud af dem er kompensation for tabte renter, grundet forlænget overførsselstid, men det er minimalt, så tror bare du skal vente og være glad for at de trods alt får dem sendt til dig :)
Ok:-) Tak for svar allesammen:-)
Hvis du skal have erstatning, så skal du bevise at du har lidt et tab. Renter er vel det eneste tab du kan have lidt i denne sag. Om du så overhovedet er erstatningsberettiget kan også være tvivlsomt.
Jeg ventede engang over 3 mdr. på en overførsel, som var "forsvundet".
De finder nok pengene på et tidspunkt :-)
HomeMade skrev:Ipeemypants skrev:
Hey
Det her kommer sikkert til at lyde ret hårdt, men hvorfor skulle Betsson hæfte for en andens fejl? Det er ligesom, når man beder et site kompensere et tab fra en tour, som man ryger ud af, fordi der er en fejl på internettet et sted (imo). Det er selvfølgelig rigtig bittert, men jeg kan ikke rigtig se, at det er Betssons skyld.
Saiøst ????
Betsson har valgt en udbyder til at varetage deres pengetransfer og når de fucker op ender den tilbage på Betsson
Jeg arbejder for HP, vi bruger underleverandør til en stor del af vores opgaver, men det er nu HP`s brand og ry, hvis de ikke laver et ordenligt stykke arbejde
Man kan outsource arbejdet, men ikke ansvaret
Helt saiøst man.
Jeg er ikke sikker på, at der er tale om nogen som de har outsourcet opgaven til.. Såfremt det er tilfældet er det selvfølgelig deres ansvar og sagen er en anden. Der kan dog ske fejltransaktioner selv mellem to banker i Danmark, hvor der er en fejl i "sendingen". Det er ikke nogens skyld, men det er hvad der kan ske når man arbejder med IT. Sæt nu det er OPs bank, der har haft en fejl et nanosekund, hvorfor pengene er blevet fejldebiteret - skal Betsson virkelig kompensere for det? Så længe det ikke er sikkert hvor fejlen er, så synes jeg det er grotesk at kræve kompensation.