Det er vel ret svært at fornemme hypen når det primært laves til amerikansk TV. Du/vi ved vel næppe meget om hvor mange reklamer der har kørt op til, på hvilke kanaler og tidspunkter f.eks. (?)
Pokernyhederne havde en artikel om seertallene der viste at der var markant flere på de første to dage, og marginalt mindre på sidstedagen, så hvis det kan bruges til noget som helst vidner det vel i højere grad om en succes og opbygget hype fremfor det modsatte.
Og at man flytter det fra midt i sommerferien til i November MÅ alt andet lige skabe mere opmærksomhed, så i forhold til alternativet hvor man "bare" spiller færdig, er det her koncept unægteligt 10 gange så TV venligt, og dermed lettere at skabe hype omkring.
At konceptet godt kunne trænge til lidt justeringer skal jeg ikke anfægte, det kan alt ting velsagtens.
Personligt synes jeg 3 dage er for meget, men der er jo nok en grund til jeg ikke er producer for ESPN. Om konceptet kunne rykkes tættere på for at holde det mere sammenhængende, om man skal ændre i dag, shotclocks, streampriser eller ej er sgu en svær diskussion som næppe kan besvares af 50 pokernettere, selvom det dog er sjovt nok at diskuttere hvad man selv finder bedst.