Til intersserede spiller Kongs 100/200 cap PLO på fulltilt lige nu.
Kongs på 100/200 cap
Og skrubbet fortsætter :)
Cap er 8k, Kongs er gået fra 12K til 39K mens jeg har speccet i ca 6-7 min :) Godt gået!
Tak for tippet - speccer også med nu. Startede han med 12k på begge borde?
Ved ikke hvad han startede med, men jeg speccede fra 12k på begge borde.
Puha, det er et dyrt bord for kongen, tror det er 5xbi han er nede med af 8k$
Det blev noget rigtig møg for Kongsgaard på det 200/400, ender med at tage ca 50k$ ;( og han er stoppet for nu.
Han ramte ellers floppene ok efter hans raises, f.eks. top 2 par, bundset, men det var ikke godt nok til at holde hjem. Noget løse hænder at raise med men sådan er tjubang poker med 20BB.
Hehe yeah.
Wtf ;)
@Kongsgaard
Vi er vant til (i turneringer), og ønsker at se dig buste de store. Tag dig så sammen... ;)
;)
@Gromnir
Hehe længe siden:)
Kongen er i gang med 25/50 PLO med Eric Lindgren , Mark Vos, Brad Booth
Går umiddelbart stille og roligt godt han sidder da med 12k $ BI må vel være max 5k vil jeg tro.
Correct me if Im wrong.
At dømme !!!! ud fra de borde Gus lige har forladt, har han haft en forfærdelig nat. Der sad mange med rigtig mange penge.
Det undrer mig til stadighed at ingen sætter ? ved at han spiller på Full Tilt som ikke er skattefrit...kan godt forstå liren i at spille mod de største men økonomisk må det da være tåbeligt..
Det kan jo godt være det ikke er skattepligtigt i monaco, er det ikke der han bor?
Kongsgaard taber sgu !! øv
Han skal vist holde sig til turneringerne ;)
så er det 200/400 med 8k BI, han skal have noget til sin næste blog, udover sin award ;)
Hvad er fordelen ved at købe ind med så lidt?
hvad er OMGClaiaiken for en størrelse han sidder på 4 borde med næsten 500 af de grimme!!!
OMGClaiaiken er så vidt jeg ved Phil Galfon.
Han var med i de første par afsnit af HSP s04.