Hej,
Jeg har vundet en kval turnering til deres 500K$ guaranteed som de annoncerede ville blive afholdt 3 lørdag i hver måned. Modtog en 220$ ticket på min konto gyldig til 29/4. SÅ langt så godt, da eg så logger på et par dage efter er turneringen ændret til 5.april, altså 1 lørdag i hver måned.
Jeg har ikke mulighed for at spille turneringen 5/4 (da jeg jo gik udfra at turneringen blev afholdt 15/3).
Jeg har skrevet flere mails med deres support, men uden held.
Mener de har et ansvar overfor deres kunder, men det mener de ikke...
Seneste svar:
Hej Lars,
Tak for din email.
Vi henviser igen venligst til vores svar af 13.03.2008 , 09.32:
"Efter at have undersøgt med den ansvarlige afdeling, må vi beklageligvis meddele at din billet desværre ikke kan forlænges.
Dette er med den begrundelse at der også er en finale den 1. lørdag i April, og billetten kan således benyttes til denne.
Som der også er nævnt i vores forrige email, er turneringen d. 15 marts (3.weekend i marts) blevet flyttet til 5. april (1.lørdag i april).
Vi beklager at vi desværre ikke kan imødekomme dit ønske. "
bwin betragter denne sag som afsluttet og har ingen yderligere kommentarer i denne sammenhæng.
Med venlig hilsen
bwin kundeservice
b'inside Green Members
Nogen af jer der har en kontakt hos bwin, der rent faktisk kan yde kundeservice?
På forhånd tak for enhver hjælp til dette.
/Lars
Kontakt hos Bwin
14-03-2008 11:57
#1|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!