Nogen, der har en emailadresse til Skrill, hvorfra de svarer?
Jeg har kontaktet dem via deres kontaktformular på hjemmesiden for 9 dage siden og har rykket for svar via [email protected] men får intet svar.
Nogen, der har en emailadresse til Skrill, hvorfra de svarer?
Jeg har kontaktet dem via deres kontaktformular på hjemmesiden for 9 dage siden og har rykket for svar via [email protected] men får intet svar.
Det hurtigste er at tage fat i dem på twitter der svarer de ret hurtigt ofte indenfor en dag.
Hvorfor ikke bare ringe til deres vip nr.?
Som Huggung Gun Siger ring til dem det er meget hurtiger,,
Jeg havde også en konto der var hacket hvor jeg skulle have penge tilbage,, jeg skrev til dem intet svar,
Så gav jeg dem en call og dagen efter havde jeg en mail jeg bare skulle svare på da ugen var omme havde jeg mine penge igen,
Jeg fik ny mailadresse på et tidspunkt. Hold da ferie en videnskab, at få det ordnet! Endte med at få fat på dem over tlf og så skete der noget!
THR72 skrev:Jeg fik ny mailadresse på et tidspunkt. Hold da ferie en videnskab, at få det ordnet! Endte med at få fat på dem over tlf og så skete der noget!
Tak for alle svar...
Jeg har også blot en ændring på min profil, så det er ikke fordi, det haster så meget - blot frustrerende, at det tager så lang tid.
Nu er der endelig kommet svar.
Jeg har skiftet bank og har derfor tilknyttet det nyt kontonummer til min Skrill. Mit spørgsmål var, hvordan jeg skulle verificere denne konto, før jeg hæver til den.
Svaret var, at det ikke er nødvendigt!!! Det er ikke særligt betryggende imo :-(
Derudover skriver de, at mine udbetalinger fremover vil være i DKK - altså de veksler mine EUR eller USD til DKK, inden de sender pengene. Det er noget skrammel, som vil koste hver gang jeg hæver.
Indtil nu har de altid blot sendt i samme valuta som min Skrill - hvordan er der for jer andre? Kan I få dem til at sende i kontovalutaen, eller bliver I også svanset af deres veksling hver gang I hæver?
DoubleAcesDK skrev:Det hurtigste er at tage fat i dem på twitter der svarer de ret hurtigt ofte indenfor en dag.
Satme en farce, at man ikke kan få svar på en mail - eller ved at udfylde den kontaktformular, der findes på deres hjemmeside.
Min konto blev restricted, ifm denne ændring og selvom de skrev til mig, at de havde fjernet restrictions igen, er det ikke sket. Så jeg kan ikke få adgang til mine penge - og de gider som nævnt ikke rigtig besvare henvendelser, så det sutter lidt...
Men nu har jeg oprettet mig på twitter og skrevet til dem. Det tror jeg i hvert fald :-)
Jeg klikkede på den knap, der hedder "Tweet til Skrill" og skrev et par linier. Nu kan jeg så se dette på min egen twitter-side, men ikke på Skrills?
Bør mit tweet ikke fremgå af deres side også?