I morges ventede der mig en glædelig overraskelse, da jeg mødte på arbejde. Min konto på cd poker havde modtaget en bonus på 213£. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg prøvede at kontakte deres online support 3 gange, men ingen svar.
Derfor gik jeg i gang med at spille og tabte en del af pengene, men for få minutter siden blev min konto lukket pga security reasons.
Nogen der har oplevet noget lignende?
KONTO LUKKET PÅ CDPOKER
jeg har nu fået svar fra support som beklager fejlen og som undskyld vil de give mig en ny bonus :-)
Fik også lukket min konto, men min er stadig lukket, hvor lang tid gik der før du fik din genåbnet og hvorfor fik du bonusen?
jeg har ikke fået den åbnet endnu, men support har lovet mig en bonus.
hvorfor jeg fik den oprindelige bonus aner jeg ikke
Jeg oprettede en konto hos CD for nogen tid siden. Siden oprettelsen har kontoen været lukket grundet security reasons. Jeg har skrevet til dem flere gange, de påstår jeg allerede har en konto hos dem, hvilket jeg ikke har. De har vist mig burgernr, og mail på min "dobbelt bruger", hvilket på ingen måde hænger sammen med den bruger jeg oprettede....
Hold jer væk fra CDPoker, de er umulige at tale med....
Min konto på CDpoker blev lukket idag af (for mig) uforklarlige årsager..... Jeg har skrevet til deres support, men har endnu ikke hørt noget fra dem!!!
Hvor lang tid gik der fra du kontaktede dem til du fik svar tilbage?
Jeg fik denne besked, da jeg ville logge ind: ”This account has been temporaily locked for security reasons. Please contact Costumer Support at [email protected] for further assistance”.
Jeg har lige fået svar tilbage:
"Dear Thomas,
Thank you for contacting CD Poker.
This is KarenGrey, again, from the Support Team and I am glad to assist you.
We have received your query about the disconnection and freezing of your account. Please be informed that we are currently performing some security investigation, thus, this is the reason why your poker account was temporarily locked .You will be informed in the next few hours with further details once the investigation has been completed.
For the meantime, kindly bear with us for the moment and we are very sorry for any inconvenience this matter has brought you.
Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact the CD Poker Support Team. We are available 24 Hours a day, 7 days a week.
With Best Regards,
KarenGrey
CD Poker"
Det ser umiddelbart ud til, at den bliver genåbnet igen i løbet af aftenen.
Jeg mener dog, at de burde kunne lave deres sikkerhedscheck uden at spærre kontoen!!!!
Min er også lukket - jeg har fået følgende besked :
We have received your query about the disconnection and freezing of your
account.
xxx, please be informed that we are currently performing some security
investigations. This is the reason why your poker account was temporarily
locked. You will be informed in the next few hours with further details once the
investigation has been completed.
For the meantime, kindly bear with us for the moment and we are very sorry for
any inconvenience this matter has brought you. Your cooperation in handling this
matter is highly appreciated, good luck!
samme her...skrev til dem og fik det svar at jeg havde 2 accounts....
den ene var go nok,men på den anden skulle jeg hedde Chris Jensen..
efter en del brokken fik jeg min konto åbnet igen:)
CIA Poker
Fik denne som er lidt anderledes for 4 timer siden stadig intet nyt:
xxx, we would like to confirm that we have received your email. We are experiencing technical difficulties and it has been forwarded to the relevant department. You will be contacted as soon as possible with further information. In the meantime, we kindly ask for your patience and cooperation in handling this matter.
Men mon ikke det dækker over samme beked?
Har skrevet til dem igen og spurgt til en update om situationen.
Måske man skulle prøve at tage en pokerfri aften.....LOL
Så er der hul igennem
Har fået 0.01£ som plaster på såret LOL
I skal ikke klage, I har da fået fat i supporten det har jeg forgæves forsøgt i snart en uge. Havde lidt problemer med en bonus, vi skrev lidt frem og tilbage, da jeg så sendte dem en kopi af en mail de havde sendt mig, som beviste jeg havde ret, var det slut med at kunne få fat i dem. HOLD JER LANGT VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min er stadig ikke åben, hvad er der sket for jer andre?
Jeg har mailet til support 2 gange og bare fået svar om at vente begge gange.... træt af dem nu!
min er stadig lukket. Jeg har skrevet til support men intet svar. Jeg spiller aldrig der mere, men vil ha mine 500£
Jeg skrev igen og truede med at hive alt ud, så nu er den åben igen, men jeg fik ikke svar på min mail..
Jeg har endnu ikke fået svar, men kontoen er åbnet igen.
Mens den var lukket har de dog tilladt sig at trække $240 fra kontoen. De er muligvis prisen for et sikkerhedscheck på CDpoker!!!!
Jeg har skrevet til dem, at jeg vil trække alle mine penge ud og spille et andet sted, hvis jeg ikke får dem tilbage.
Geezeren, lidt svært at hive alt ud, hvis kontoen er lukket - så det var nok ikke pga din tomme trussel, de gjorde det ;)
Skrev og brokkede mig over deres manglende informationer og den frustrerende måde de tacklede hele situationen på.
Efter jeg bad dem trække de 0.01£ de havde sat ind som værende en joke satte de 20£ ekstra på kontoen. Dem trækker jeg ud sammen med resten.
@ Asgar nej det har du nok ret i
@alle
Jeg kan desværre ikke huske hvad jeg havde stående der før, kender i en måde at tjekke det på?
da jeg påpegede at jeg var journalist, samt bruger af dette forum gik der 2 minutter og jeg fik åbnet min konto. De penge jeg oprindeligt fik ved en fejl har jeg fået lov at beholde (213£)
Jeg har netop fået deres endelige svar:
De $240 var indsat på min konto ved en fejl, så dem beholder de. Om de har ret eller ej ved jeg ikke.
Min $500 reload bonus kan jeg ikke få alligevel. Jeg havde dog spillet ca. $100 fri og dem kan jeg beholde.
Mine penge er nu hævet igen og jeg er færdig med at spille derinde.