Hej PN,
Jeg er ikke den mest aktive bruger herinde, men læser da med ret ofte. Eftersom jeg lige er blevet udsat for virkelig dårlig "service" af Bet365, tænkte jeg det var på sin plads at poste et indlæg.
På det seneste er der poppet et spørgeskema op man skulle udfylde når man loggede ind på Bet365 poker klient omhandlende "Responsible Gambling". I dag vælger jeg så at tage mig tid til at udfylde den, og får hurtigt krydset nogle ting af. Ender med at svarrer Ja til 1 af de 10 eller noget spørgsmål. Straks derefter bliver min konto automatisk suspenderet, og jeg tager kontakt live-chat for at få den genåbnet. Efter længere tid snak frem og tilbage, fortæller de meget at jeg bliver nødt til at drøfte spørgeskemaet telefonisk med én af deres supervisorer. Allerede her syntes jeg jo det er lidt fjollet, men siger ok til at blive ringet op. Han spørger mig så om de samme 10 spørgsmål igen, og spørger lidt ind til det ene spørgsmål jeg svarede ja til. Det hele slutter med at han siger jeg vil få en mail når min konto er blevet åbnet igen...
Det er så sker, er at ca 2 timer efter første samtale, så bliver jeg ringet op igen, og her fortæller manden mig så at min konto vil blive suspenderet permanent, fordi de ikke støtter "unresponsible gambling". Uanset hvor latterligt jeg siger det hele er, så står han fast, og der er ikke noget at komme efter. Derefter sætter han en withdrawel af mit indestående i gang, og spørger om der er mere han kan hjælpe mig med...
Jeg har været ret glad for at spille på Bet365 (eller så glad man nu kan være med den software). Jeg vil også tro at jeg er én af de mest rakene spillere på Bet365, og mener også jeg er oprettet igennem PN, så ved ikke om der er noget hjælp at hente den vej.
Er der noget at gøre?
På forhånd tak