Hej
Jeg har en del korte (1-2 min) disconnections på ipokernetværket når jeg spiller. Har skrevet til support men de påstår fejlen er ved min ende og at jeg bør skrive til min internetudbyder. Jeg surfer nogen gange når det sker så det er ikke fordi jeg ikke har en internetforbindelse når det sker. Er der andre der har oplevet det samme fordi de påstår jeg er den eneste hvilket jeg finder svært at tro på? Hvis ikke er der så nogen der har en ide om hvor problemet kan ligge hvis det virkelig er på min side?
korte disconnetions på ipoker
har haft det samme, meget periodisk... Med 14 dages mellemrum kan det ramle ind i en session hvor det sker 5-6 gange, fik samme svar fra support..
Jeg tror det er hele vores bord, der er gået i stå Koller....
(og så kom det igen)
Spillede ipoker fra 19-02 i går uden problemer. Ipoker er vist det eneste netværk, som aldrig har smidt mig af.
Jeg har lige snakket med supporten , og pt er der følgende problem :
Jon: I'm very sorry we are currently experiencing some technical difficulties which are being investigated and should be resolved shortly. Apologies for any inconvenience this may be causing.
Jeg kan slet ikke få forbindelse til bordene. Når jeg endelig får sat mig timer jeg bare ud:(
Jeg snakkede med dem fr 15 min siden, og fik abre svaret at de ikke havde nogle problemer og det var min egen det var galt med.
Har spillet tours hele aftenen, og ingen connectionproblemer overhovedet her, men kinapokercashbordene fryser.
hmmm. Det fortsætter åbenbart. Fryser i 20 sekunder efter hver hånd er spillet og det tager en krig at åbne bordene!
Haha what???? Stadig? OMG! Jeg skred sq bare i seng i går, support sagde det ville højst tage et par timer. Satme til grin egentlig :)
support på VC siger de ikke har noget bud på hvornår det blir fikset.
Det er stadig et prob på cash bordene.
Kan ikke engang få lov at poste blins når jeg sætter mig ve at cashgame bord, før jeg har D/C ;/
Godt at høre det ikke bare er mig :P
Support skrev at det jeg kunne gøre på min side af linien var følgende:
The following ports are in use by the client and have to be allowed through a firewall:
5004, 5024, 5044, 5064, 5084, 4840, 4830, 4820, 4810, 4800, 4790, 4780, 4770, 4750, 4740, 4730, 4720, 4710, 4700, 4690, 4680, 4670, 4660, 4650, 4640, 4630, 4620, 4610, 4600.
The firewalls and proxies should be configured to allow outgoing SSL on all of these ports.
If you have an external anti-virus/Spyware applications please try to temporarily inactivate these just to make sure they are not interfering with the client.
Also, please kindly note that other applications can consume bandwidth before the poker client, making it working erroneously.
Så må jeg jo se om det hjælper men tvivler...
Har netop fået at vide fra VIP managerne at det er et software problem. Der er ikke andet at gøre end at vente.
DAMN u ipoker - nu bliver jeg nød til at lave hårdt tiltrængt havearbejde
Dion
Har ikke haft problemer siden forrige uge, og har spillet en del på de fleste tidspunkter af døgnet. Håber obv det bliver fixet, så alle kan grinde :)
Oplever i det igen nu efter at det har fungeret ok i en lille halv time ??
Mit fucker også
sidder og spiller 2 tuneringer, det er efterhånden sket en del gange før uden at de vil godtgørebuy-in..... hvad fanden skal man gøre ???
Ved jeg ikke, det er sng´s jeg spiller.
Men forstår ikke helt hvordan det kan blive ved.
Måske at det var på tide at pokernet gjorde noget ved sagen,
som jeg forstår det, er det en af de store aftaler de har.
latterligt - er inde - men turen er nu væk - og har ikke fået nogle skillinger.. turnerinegen er væk som var den aldrig blevet spillet...
Jeg var inde på cash bord, og der blev det oplyst, at de måtte lukke ned midlertidigt, og at alle ville blive godtgjort (går ud fra, at de mener i sng og tour)
@Gylden
Takker, har haft deres danske support i røret og har efter deres anvisning sendt en mail til deres support(den man kan finde inde i lobbyen)Problemet er at denne type sager hvor det er Ipoker netværket's problem og ikke den enkelte udbyder, kan tage lang tid. Hver enkelt sag vil blive sendt til håndtering enkeltvis af supporten ved netværket.
Havde ellers regnet med at skulle grinde de næste 3-4 dage for første gang i lang tid, men synes ikke rigtigt at man føler for at spille tours på Ipoker i denne tid.
Nogen der ved hvor stabil Ongame og Bossen har være på det sidste?
Har (som så mange andre) problemer med cash games, rart at vide at det ikke er min pc/netforbindelse, der er problemet...
Shiiiit. Lige skiftet fra Ongame til Ipoker og på under 20 hænder tror jeg bare lige jeg skifter tilbage igen :O Hvad sker der for at samtlige borde kører med under 50 hænder i timen :S
Jeg har nu skrevet med manager chat i softwaret og min VIP manager hele dagen.
Hele problemet er opstået i forbindelse med en sytem opdatering som Playtech har rullet ud på netværket. Opdateringen skulle lette arbejdet for de enkelte pokerrum og var en opdatering af "back end" systemet - det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide. Denne har så forårsaget lag til den helt store guldmedalje.
Jeg er nu 3 gange over det sidste døgn blevet informeret om, at systemet skulle køre problemfrit igen - bare for at indse, at dette ikke har været tilfældet så snart jeg har sat mig!
Undervejs er jeg også blevet informeret om, at det kun var meget få konti der var berørt af problemerne, hvilket heller ikke har været tilfældet.
Det har nu stået på i godt og vel 1½ dag og jeg begriber simpelthen ikke, hvordan det kan stå på i så lang tid. Har man ikke under normale omstændigheder en rollback plan, såfremt der skulle være så mange problemer med en opdatering som tilfældet er?
Ydermere synes jeg godt nok, at det er underligt, at en systemopdatering kan skabe så store problemer i så lang tid uden, at dette er blevet opdaget under testningen af en sådan opdatering, hvis en sådan test da overhovedet har fundet sted.
En anden ting jeg finder højst kritisabelt er manglen på information og kvaliteten af den smule information der kommer. Det er tilsyneladende Playtech, der informerer de enkelte rum og omvendt om evt. problemer og status på disse og det er således de enkelte rum, der står for at kanalisere oplysningerne videre til spillerne, hvilket i den grad har vist sig forvirende og bureaukratisk i denne sag.
Burde det ikke være muligt for Playtech at oprette enten et sted på deres hjemmeside, på hvert enkelt iPoker sites hjemmeside og/eller have sådan information indbygget i softwaret i en form for "network news" bar, hvor man så kunne se status på eventuelle problemer med et timestamp.
Jeg har fået at vide, at spillere vil blive kompenseret af Playtech, hvis disse bare skriver til deres iPoker klients support. Denne kompensation kommer dog temmelig sikkert kun til at gælde tours. Nu må vi se om de tilbyder et eller andet form for monetært plaster på såret til cash game spillerne for tabt arbejdsfortjeneste - jeg tvivler på det!
\Jacob
Cash game serverne vil blive restarted snart på iPoker og så skulle problemerne være fixet :-) JEG HÅBER!!!
Spiller to tours lige nu. Ingen connectionproblemer, men jeg kan se i lobbyen, at der ikke starter nye tours op, så restart kommer nok, når de nuværende tours er afsluttet.
Først kommer OLE ca 11 gange her og banker på, så ryger på insta tilt og vil åbne min Betfred klient - og kan så slet ikke logge på.... :(
Eller da OLE har været så'n en flittig gæst - så måske nærmere en :-)
Jeg spiller HU SNGs og oplevede det samme som Holstt beskriver: pludselig blev der ikke startet flere borde op, men de igangværende spil blev færdigspillet. Nu kan jeg ikke connecte til serveren :S
Min 3 tours er også lukket ned
Jeg gider ikke diskuterer med en eller anden inder, men får jeg ikke minimum mit indskud tilbage for de to tours, så hiver jeg hele rullen ud fra ipoker og finder et andet sted. I følge deres T&C kan de givet gøre, som de har lyst, men det kan jeg også!
Nå, vi lader der gå et par dage.
Hvad der pisser mig af (og jeg ved godt det ikke er ipokers skyld):
Lå nr. 59 i $25.000 GTD en hånd før spilstop. Så kom der et ulækkert sug, så jeg lå nr.101 (en plads udenfor pengene), da de stoppede touren. Forudser jeg ikke får en krone retur.
Det er småpenge i forhold til rullen, men jeg er pisset af i den grad, for jeg er sikker på, at de stoppede de to tours med vilje for at kunne lave deres restart ASAP (og DET er ipokers skyld!).
Alle reggende sng's lukkede ned. PT3 siger min account burde stå i 811$ mere end den gør, og supporten er ikke videre skarp.
Hmmm. Må sgu lige hive fat i en manager i morgen, der rent faktisk fatter hvad de foregår.
Stram op!
refunds ifølge betfred support :
www.betfred.com/Areas/PokerStatic/Template_2_UK/index.html#action=multi_table_tournaments&selected-menu-id=_MenuItem_Multi
Det hjalp så ikke. Der er stadig lag på iPokers cash games. Jeg er ved at gå helt kold over det her. Det virker SÅ uprofessionelt. Loggede lige på igen og spurgte manager chatten om problemerne var løst. Tøsen sagde ja, men under 2 minutter efter i første hånd laggede det helt vildt. Jeg åbnede så chatten igen og skrev, at der nu var lag igen, hvorpå hun svarede ja - det havde hun lige fået besked om og hun ville råde mig til ikke at spille. Er det mennesker eller dyr der arbejder i de der support-teams?
Spillet et plo400 bord som kører fint, prøver så at starte et bord mere op, men uanset hvor jeg prøver at sætte mig, får jeg af vide at sædet er optaget. Lidt mærkeligt når det er et helt tomt bord!!! ARGH det er irriterende når jeg ik har skillinger andre steder lige pt:(
Sad i går og spillede PLO200.
Jeg forlod så bordene, da det laggede for sygt. Jeg ventede så på at pengene kom fra bordet, og ud på min Betfred konto - De kom ikke?!!! Andre der har prøvet dette?
Jeg har skrevet til supporten, som ikke har svaret. Det var 217 og 337 - så sgu ikke ligegyldige penge?
Har spillet her til morgen, for at se om det virkede nu, og her virkede det fint mht at pengene kommer ud fra bordet ?!!
What to do?
"Sorry but your seat is currently not available. Please choose another."
Faar den her latterlige besked konstant naar jeg saetter mig ved et bord, indtil videre er det lykkedes mig at saette mig ved 1 bord ud af 15 forsoeg!
Hold kaeft hvor det bare tilter mig!
Ja jeg mangler ca. 600$ fra dem.. Spillede også igår da siden gik ned og har ikke fået pengene ind på min konto inu.. Har også skrivet til support men der er ikke sket noget inu..
Snowking
Det er præcis den melding jeg også får. Går da helt ned over det her!!!
Kan PN ikke undersøge sagen og komme med en udmelding? - Ville være rart at vide om der går 1 uge, så alle os med hovedrulle på Betfred, kan få cashet over på et andet site og komme igang med at grinde.
Umiddelbart har netværket ikke nogen idé om hvad der er galt. Alt andet lige ville de arbejde 24/7 da det må løbe op i en del $´s tabt fortjeneste.
Dion
Når jeg logger på , får jeg en besked om at grundet " technical issues" er det kun tilladt at spille på et enkelt bord :) Så det forklarer hvorfor de er optaget :)
Jesus christ, hvis det pokernewbie siger er rigtigt, saa er det da godt der er andre muligheder end ipoker!