Hej alle I kloge hoveder!
Efter nogle gode råd ang. mit aggressionsniveau har jeg fulgt op på det og spillet ret aggressivt. 25/17/3.5.
KQo er ikke en hånd jeg normalt ville raise fra UTG... Hvad siger I til det?
Hero ($1051.10)
MP ($354)
CO ($119.60)
Button ($384.71)
SB ($387.85)
BB (Villain1)/ ($809.50)
Preflop:/ Hero is UTG with K♠, Q♦. SB posts a blind of $2.
Hero raises to $15/, 4 folds//, BB (Villain1)/ calls $11.
Flop:/ ($32) 2♠, T♥, Q♥ (2 players)/
Villain1 checks, Hero bets $29/, Villain1 raises to $64/, Hero calls $35.
Turn:/ ($160) 5♦ (2 players)/
Villain1 bets $99/, Hero raises to $250/, Villain1 calls $151.
River:/ ($660) 7♦ (2 players)/
Villain1 checks, Hero checks.
Final Pot:/ $660
Villain1 er 19/11/1.29
KQo på NL $400
Mit bud, er nok at han er på flushchase, men samtidig har en stærk hånd, F.eks. Axh eller måske har han T''eren med en ok kicker som er hjerter..
Showdown ?
Forresten hvad er det lige: Villain1 er 19/11/1.29 <--- det betyder ? :D
19/11/1.29 = stats fra pocker tracker. Voluntarily Put $ in Pot = 19%. Pre Flop Raise = 11%. Total agression factor =1.29
--
Verndroid
www.schougunvald.dk
Hvor meget basserer I jeres handlinger på de tal PokerTracker kommer med?
Og kan man sætte sin winrate i vejret ved at købe det?
Ville du ikke raise KQo fra utg 6-handed?! så skal du måske presse din aggressivitet lige et par takker op endnu... Hvad laver du på turn? Jeg ville være tilfreds med at holde potten lille selvom der er et flushdraw her. Din hånd er ikke stærk nok til at kaste 250$ ind på turn imo. De 250$ bliver jo nærmest et valvue bet hvor du malker ham med hans flushdraw - han har jo stadig odds til at betale. Hvis du vil raise her skal du raise meget højere, men det mener jeg heller ikke er korrekt. Nogen gange er du ganske enkelt nødt til at indse, at du ikke kan beskytte dig mere mod flushdrawet. Sagt kort - jeg vil mene at det korrekte play på turn er at call. Checker han til dig på river valvue better jeg den nok. Preflop og flop er fint - river er også fint taget action på turn i betragtning. Går udfra du tager den ned i den her situtation, men et risky play imo.
@Bossen
Det svinger meget. Jeg er som regel lidt mere varsom, hvis jeg kan se, at min modstander er tight, men ellers spiller jeg mere den aktuelle situation. Det jeg finder genialt ved PT er at man kan holde statistik på sit eget spil og bruge det til efteranalyser. Man kan også hurtigt lige re-playe en hånd man har været involveret i hvis man føler en re-evaluering er på sin plads.
--
Verndroid
www.schougunvald.dk
Jeg holder også potten lille på turn og caller, og ser hvad der så sker på river.
Tak for svarene!
Ja, Asger_b har ret - som altid. Du er blevet retti god til de hand-readings!
Villain flashede AA i hovedet på mig, og JA, jeg skulle ikke have prøvet at få ham til at folde en weak dame på turn.
/Ludo
@becks
Jeg raiser ikke KQo utg 6-handed.. MP ville jeg nok gøre det, men UTG gør jeg det aldrig.
Er der flere end mig som sjældent gør dette?
Jeg er så fucking skarp!
Desuden - hvis I ikke raiser KQo UTG, så limp for guds skyld ikke med den. Raise/fold er eneste options her!
- AB
Hans raise på floppet er for lille til at være 2 par/set og for fishy til at være på et draw. -> Út par hænder. Hans bet på turn minimerer til AQ og hans efterfølgende call må gøre ham stærkere end det. KK coldcalles meget sjældent OOP, hvilket kun lader AA tilbage. Ellers andet?
- AB
Spiller så smart...
:P
Ps. Hvis man ikke raiser KQ UTG SH, skal man ikke spille SH...
@ Asger_b
Skriv en bog! ;)
@AlexKP
"Ps. Hvis man ikke raiser KQ UTG SH, skal man ikke spille SH..."
Nååh, det er ligesom det der udtryk: "Hvis man ikke kan styre sin BRM, skal man ikke spille poker!"