Kr. 2.800 added i aften på PartyPoker
Hvor bliver turneringen spillet - På PartyPoker
Hvor finder jeg den - Under "turneringer" - "specielle" - PokerNet Nordic Battle.
Hvornår - I aften kl. 20.00
Hvem kan være med - Alle der bor i Danmark og har en PartyPoker konto.
Er der noget password - Ja, find password her.
Hvad kan jeg vinde i finalen - Et sæde til WPT Marbella (nr. 2 vinder en iPhone og nummer 3 vinder en iPad)
Hvor mange er med i finalen - 28 spillere
Kan jeg få mere info - Ja, læs mere her.
Endnu ikke oprettet på PartyPoker?
Opret din konto her
Det ser i øvrigt ud til, at svenskerne har fundet ud af, at de også kører en promotion. Man kunne godt være i tvivl, når man så på deres deltagerantal i deres første turnering. Men jeg gider ikke tabe til svenskerne, så venligst se at få jer meldt til ;)
Hvordan er strukturen ?
Kan man sidde ude til 20.30 og stadig være nogenlunde med ?
10/20
20/40
30/60
50/100
60/120
og 15 min på hver level.
3000 start stack
@Andy
Hmm.. Giv det lige et forsøg igen om lidt.
@Majaline
10/20
20/40
30/60
50/100
60/120
og 15 min på hver level.
3000 start stack
Så der er masser af plads til at sidde ude den første halve time.
Det kunne da godt være man skulle regge så.
Er der reload på Party efter de skiftede til .dk ?
Prøv evt. af fjern din partypoker.dk klient og hent den igen.
@Majaline
I starten af året havde de deres kr. 3.000 reload bonus til gamle spillere. Om den stadigvæk gælder, ved jeg faktisk ikke. Den bonuskoden var i øvrigt: "DENMARK2012".
all in alle hænder indtil en eller anden dobbler mig.
150 bb og 15 min levels er lige shortstacket nok (medmindre kris_rem er med på et ll bet ?)
Med det lille antal spillere der trods alt er med i dag, så er den færdig ret tidligt.
Ville gerne være med, men lidt probs med oprettelse af konto desværre. Må være næste gang.
Ville gerne spille, men Party vil ikke acceptere min konto, og deres support er ufattelig langsom (2½ måned bøvl med dem - fatter ikke jeg bliver ved)
Maller skrev:
Ville gerne spille, men Party vil ikke acceptere min konto, og deres support er ufattelig langsom (2½ måned bøvl med dem - fatter ikke jeg bliver ved)
same, jeg ringede til deres engelske support og fik det ordnet på 2 min.