Hvor meget er der added i aften - Kr. 2.800 added + 2 sæder til den afsluttede finale.
Hvor bliver turneringen spillet - På PartyPoker
Hvor finder jeg den - Under "turneringer" - "specielle" - PokerNet Nordic Battle.
Hvornår - I aften kl. 20.00
Hvem kan være med - Man kan både spille turneringen fra PartyPoker.dk og PartyPoker.com. Det betyder, at man kan spille turneringen fra Danmark, Malta, UK, Spanien, Island, Færøerne, Grønland og Thailand.
Hvad er buy in - $11
Skal man bruge password - Ja, find password her.
Hvad kan jeg vinde i finalen - Et sæde til WPT Marbella (nr. 2 vinder en iPhone og nummer 3 vinder en iPad)
Hvor mange er med i finalen - 28 spillere
Kan jeg få mere info - Ja, læs mere her.
Endnu ikke oprettet på PartyPoker?
Opret din konto her
Kr. 2.800 added på PartyPoker i aften kl. 20.00
10-04-2012 18:41
#2|
0
Dieb OP
25 med lige nu. Dejlig value som altid. Husk, at hvis I er oprettet igennem PokerNet, så har vi en sidste turnering i morgen. Den kan I allerede tilmelde jer nu (kræver ikke noget password).
10-04-2012 20:04
#4|
1
Our records indicate that you already have an account with us. To retrieve your account details please email us at [email protected] stating your full name, address and date of birth. Or to reset your password please use the forgotten password link on the sign-in page.
Det spiller stadig ikke med at oprette konto. Jeg er en af dem der fik lukket konto med besked om at oprette ny, men det er så ikke muligt.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!