Kr. 2.800 added på PartyPoker i aften kl. 20.00

#1| 0
Hvor meget er der added i aften - Kr. 2.800 added + 2 sæder til den afsluttede finale.

Hvor bliver turneringen spillet - På PartyPoker

Hvor finder jeg den - Under "turneringer" - "specielle" - PokerNet Nordic Battle.

Hvornår - I aften kl. 20.00

Hvem kan være med - Man kan både spille turneringen fra PartyPoker.dk og PartyPoker.com. Det betyder, at man kan spille turneringen fra Danmark, Malta, UK, Spanien, Island, Færøerne, Grønland og Thailand.

Hvad er buy in - $11

Skal man bruge password - Ja, find password her.

Hvad kan jeg vinde i finalen - Et sæde til WPT Marbella (nr. 2 vinder en iPhone og nummer 3 vinder en iPad)

Hvor mange er med i finalen - 28 spillere

Kan jeg få mere info - Ja, læs mere her.

Endnu ikke oprettet på PartyPoker?

Opret din konto her
10-04-2012 18:41 #2| 0
OP

25 med lige nu. Dejlig value som altid. Husk, at hvis I er oprettet igennem PokerNet, så har vi en sidste turnering i morgen. Den kan I allerede tilmelde jer nu (kræver ikke noget password).

10-04-2012 19:51 #3| 0
OP

Husk at der er 30 min. late reg.

10-04-2012 20:04 #4| 1

Our records indicate that you already have an account with us. To retrieve your account details please email us at [email protected] stating your full name, address and date of birth. Or to reset your password please use the forgotten password link on the sign-in page.

Det spiller stadig ikke med at oprette konto. Jeg er en af dem der fik lukket konto med besked om at oprette ny, men det er så ikke muligt.

10-04-2012 20:04 #5| 0

..ville ellers gerne spille med.

10-04-2012 20:26 #7| 0

wp joffus

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar