hvad er det der gør at store firmaer som, yousee,3,energiselskaber,computerfirmaer og find selv på andre, ansætter kvinder til at ordne tekniske ting, når det viser sig gang på gang at det kan de sjældent klare uden der går bøvl i det.
har nu ialt vel spildt 2 timer af mit liv på yousee med en ganske simpel sag: den 1/11 ringer jeg og opsiger tv1000 samt et extrakort jeg har til mit tv i sovesærelset jeg opsiger også en favoritpakke derudover bestiller jeg canal+ total.
de gamle pakker jeg har + de nye skal så være på det tilbageværende kort.
hende trunten jeg bestiller og opsiger ved, lyder noget forvirret og jeg spørger flere gange om hun har tjek på det, det siger hun det er der (dog uden at overbevise mig) jeg vil så kunne se de gamle opsagte kanaler til den 30/11 hvor de er betalt til.
canal+ pakken skulle komme med det samme men den virkede aldrig efter flere opringninger og teknikerbesøg fik jeg så et nyt programkort tilsendt omkring den 8/11 så troede jeg at nu var alt iorden men nej inat kl 01 forsvinder tv1000 + min HD pakke, jeg ringer igen til en trunte fra yousee, der siger at tv1000 ligger på det andet kort jeg har, så siger jeg, efter at have prøvet alle kort, hvorfor i alverden de skulle være flyttet til et andet kort 4 dage før de er opsagt og hvor helvede er min HDpakke her bliver trunten fornærmet og beder om en anden tone, jeg siger jaja og hun forklarer så at hun skal forhøre sig hos en kollega LÆS: MAND og et KVARTER senere kommer tilb. og siger at opdatering vil blive sendt til mit kort og det skulle være i orden om en time.
Er der andre der kunne tænke sig, at disse firmaer havde en "vil du tale med en mand så tryk 5" funktion ?
kvinders omgang med teknik burde begrænse sig til at betjene en foodprocessor eller lign.
har dog i min lokale 3 butik mødt en kvinde der vidste hvad hun snakkede om, men hun var sikkert den mandlige halvdel i et lesbisk forhold.
med hilsen Jan D
kvinder og teknik
Grineren nok historie, jeg har prøvet lignende ting - pas på, man kan godt brænde nallerne lidt med at udtale sig sådan. :-)
@miller tror heller ikke jeg ville poste den på mariabingo.dk men føler mig rimeligt i sikkerhed på pn, måtte bare lige af med det.
Det er den her de kører efter:D
xkcd.com/627/
:D
Support teknikere har en linie der hedder "Support, ingen røvhuller".
Denne linie kan du komme igennem til hvis du ikke opfører dig som et røvhul når der er begået en fejl.
Hehe, hvem fanden ser tv1000 kl 1? Er internettet ikke nok?
@mickey en fejl er ok men fejl på fejl på fejl, og selvmodsigelser når de sender updatering tager det 1,4 eller 24 timer 3 forskellige svar på 2 uger når man får et nyt programkort er alle kanaler åbne i mindst en måned måske 14 dage måske 2 dage alt efter hvem man taler med jeg taler altid pænt til dem i support men gider de ikke høre efter hvad jeg siger kan det hænde, jeg bliver lidt irreteret, har ALDRIG svinet en medarbejder på en support, kun en gang da jeg talte med 3 support og bad om at tale med en mand, men spurgte pænt, og blev stillet om til en mand.
og jeg synes at når man betaler en krig for kanaler på yousee burde det hedde: yes massa, og så er den ordnet, med 2 bokse 2 kort og en masse tilvalg har jeg betalt omkring 1000 kr. pr måned hos yousee men de er på nippet til at blive skiftet da der stadig ikke er sket noget selv om hun sagde 1 time.
@jacob man skal da have noget til at køre medens man spiller poker
Det lyder som præcis samme oplevelse som jeg har haft med de Viasat bitches!
So true
Har prøvet noget lignende med en trunte fra TDC bredbånd, Talte med hende i en 20 min. Forklarede problemet en 5-6 gange stille og roligt, uden at hun fattede hvad jeg mente. Næste gange jeg ringede fik jeg en mandlig supporter, der efter 1 min. fik ordnet problemet. suk..
♥ :D Grinern nok!
Der er porno på TV1000 kl. 1 om natten, så vidt jeg husker...