Nogen der ved, hvornår programmet for sæson 09/10 bliver offentliggjort?
---
www.bimbampoker.dk
La Liga 09/10 program
Det plejer først at ligge klar i juli, spanier ridder jo ikke samme dag som de sadler.
Den plejer dog at starte sidst i august og med de 2 store kampe i dec. og maj.
Ses i Barcelona i dec. og Madrid i maj.
HALA MADRID :)
@Hejhep
Korrekt :-)
Jeg vandt den i november mener jeg, men vi blev så indlagt med vores datter i starten af december og har kørt et forløb, som først er ved at blive afsluttet nu, så der har ikke været tid til det.
Så turen går afsted her i starten af sæsonen regner jeg med.
---
www.bimbampoker.dk
Nu ved jeg ikke hvad du har vundet og hvem du ønsker at se, men hvis du gerne vil afsted først på sæsonen, vil jeg forslå dig at tjekke op for barca putas hjemmeside, de holder en Gamber turnering lige før sæsonen starter så hvis man er heldig kan man se den plus ligaens første hjemme kamp på en uge.
Sidste år spillede de mod Inter i gamber turneringen så det er ikke ubetydlige hold der er med. (pånær Barcelona selvfølgelig)
HALA Madrid.
@N-V-M
Jeg har vundet 2 VIP-billetter til en hjemmekamp med enten Real Madrid eller Milan, og jeg har valgt Real Madrid.
Nu skal jeg bare finde et godt tidspunkt at tage afsted på.
Gode forslag til Hotel og flyselskab er også velkomne, da jeg har fået 5.000 kr. til at dække de udgifter.
---
www.bimbampoker.dk
@pokerjbm
Jeg glæder mig også pænt meget :-)
---
www.bimbampoker.dk
Jamen hvis der er frit valg på alle hylder så skal du selvfølgelig se dem mod Barcelona, desværre er den først i maj 2010, ellers er der jo også lokal opgøret mod Atletico Madrid som en mulighed.
Hvis du bestiller fly i god tid kan du komme frem og tilbage for omkring en tussemand, jeg var selv afsted i april og se dem mod Getafé der gav jeg 1300 for en retur billet, købt 10 dage før afrejse.
Jeg boede på et skrabet hotel lidt for langt væk fra byen så der har jeg ikke noget at byde ind med, men hotels.dk er et godt sted at starte.
God tur når du når dertil det er bestemt en oplevelse.