Eftersom jeg ikke vil sætte mine egne penge på spil, vil jeg høre om der skulle være en frisk ludoman....
Eftersom der ikke er andre danskere der tør at spille mod Hellblood på boss, har jeg tænkt mig at de 10000 skulle bruges til at rense ham af..
Jeg betaler tilbage med 12000 senere i dag
Låne mig 10000 $??
jeg er klar... Hvad siger du til 15K og så får jeg 15,5 K tilbage om et halvt år?
hahahah pricesless:) hvis vi nu siger du rent faktisk bliver badbeatet eller noget?
Lilbabes... Desværre.. jeg regner ikke med at skulle reload, og har derfor ikke brug for 15 k
Du kan altid spørge her:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=133860
Enten kan han vel låne dig dem selv til hans yderst fordelagtige 6% om ugen rente, eller også kan du vel bare spørge ham der har lånt ham 12k...
Siden du ikke selv vil lægge penge til det virker det ikke som om du stoler på dit spil er godt nok?? eller??
Der er vist nogle, der bliver levelled her. LOL.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@jemogfix
Jeg går ud fra du joker? Ellers er du godt nok noget af det dummeste jeg har oplevet.
@jemogfix
Har du set hvad der sker med hellblood når pokergirl sætter sig ind og vil spille HU?
Ellers må man sige at hellblood tit sidder alene ved bordene på boss.
Jeg skal bare bruge konto nummer så transfer jeg :)
Eller er der nogen der vil låne 10.000$ af mig for at spille en 10.000$ sng??
Det gør ingen forskel om i er broke eller er ludomaner :P
Jeg takker Dokkedal for lånet..... Sidder lige og laver noget mentalt træning inden jeg går i krig
jemogfix.
Mig der takker. Go get him!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
Way to go Dokkedrengen, see this is what i call a safe, sound, wellthought trough and healthy investment.
Cant help i think you should take on Hellblood yourself, why trust others?
LMAO
C4Q
mistede desværre de 10000 på en kæmpe badbeat....(jeg havde 22 og han ak all inn preflop første hånd)Og samtidligt er min netbank nede, således at det pt ikke er muligt at lave en overførsel
Hvis Pokergirl sætter sig ved bordet går Hellblood på "sit out" med det samme. Dog kun når det er HU.
Der er kun 1 Hellblood ikke vil spille HU mod siger han !! Og det er Mr.Aki som desværre er på ferie i Østen og lader Hellblood styrer pisset på Boss.
WTF?
er det her en joke?
Folk der ikke fatter det er en joke burde seriøst overveje at tage folkeskolen om..
@Hanni Det er fordi PG er den er største rock på jorden, det går hellblood raise, raise raise, pg fold fold fold, PG reraise også er de even, sådan køre det hele tiden mod pg heads up, kan nu godt lide rebecca ;-)
Jeg vil være ligesom Crunchii når jeg bliver stor.
Gal dårlig humor...
Er folk pigefornærmet over at jeg kaldte dem dumme?
Forstår jeg slet ikke...