Var dum nok til det, står og overvejer at lave account der? Tror i det har noget betydning? Eller får jeg et problem hvis jeg skal have penge ud?
Lånt kreditkort bet365 for 1år++ siden til ven?
Du får problemer!!!!
Jeg gjorde det på Stars og har simpelthen været i et helvede lige side med dokumentation hele tiden..
Det ender med de tror i er den samme person, problemet med mig var bare at min han direkte skylder penge til Stars fordi han senere hen stjal et dk osv...
Så få et nyt kort evt. Lave ny konto med kort dertil og lav denne til din poker konto
Evt. bare opret en Moneybookers/neteller konto og indsæt den vej igennem, så er du ude over det problem.
DoubleAcesDK skrev:
Evt. bare opret en Moneybookers/neteller konto og indsæt den vej igennem, så er du ude over det problem.
super idé, jeg takker :-)
Eller gør det gennem et andet kort. Så kan du også have lettere styr på hvor meget der går ud og ind...
Hvis ikk du har et, kan du få et gratis hos banken. Det er også godt, når man rejser!
Kan man ikke bare forklare til PS hvad der er foregået, inden du prøver at indbetale.
krabbefar skrev:
Kan man ikke bare forklare til PS hvad der er foregået, inden du prøver at indbetale.
Nu ved jeg godt at klokken kun lige har rundet 10.00, men jeg tillader mig lige at citere overskriften:
"Lånt kreditkort bet365 for 1år++ siden til ven?"
THADONKEY1 skrev:krabbefar skrev:
Nu ved jeg godt at klokken kun lige har rundet 10.00, men jeg tillader mig lige at citere overskriften:
"Lånt kreditkort bet365 for 1år++ siden til ven?"
Ok, jeg havde lige set forkert. Men om det er PS eller Bet365 eller vel underordnet.
Hvis OP skriver, at han gerne vil åbne en konto, men at han har lånt sit kreditkort til en ven for over et år siden, så kan jeg ikke se hvad problemet skulle være.
Nej for på PokerStars må man gerne dele et kort, men de anbefaler man ikke gør det. Mener ikke det er ulovligt at gære det på Bet365, men laver bare en Skrill konto :-)