Turbo, Johnny_torso og jeg er uenige:
Ladbrokes 100$ Rebuy - 30K Gtd.
Blinds er 600/1200
Avg. er 20K
Vi sidder med 23K
Villian sidder med 20K
Ca. 20 mand til pengene
Vi har set villian klik-raise én gang tidligere fra MP. Ellers readless.
Villian klikker fra UTG til 2400
Vi siger 6.5K fra UTG+2 med QQ
Der bliver foldet til villian som rester
Vi skal calle 13.5K mere...
Betalt?
Ladbrokes 100$ Rebuy, endgame QQ
Jeg folder, da jeg umiddelbart ikke kan sætte ham på andet end AA el. KK...måske AK hvis han er en donk, men gider heller ikke flippe med en +AVG stack.
fazz
Kommer aldrig væk fra den.
Du får 2:1 på dit call.
Selvfølgelig er det et klamt spot, men denne situation kommer jeg bare aldrig væk fra.
Hvis I var dobbelt så dybe ville det være muligt at komme væk.
Uden reads smider jeg... Der er godt nok tæt på odds hvis hans range er bare marginalt mere end overpar.
Dit reraise er for lille IMO.
Men når det er sagt, så selvom hans play stinker af aa/kk, så fryser helvede altså til is før jeg folder qq for 10 bbs med 6 investeret allerede.
Jeg caller og håber på AK(der er flere af dem end AA/KK ;)) eller en tynd jj.
Hvis det havde været Stars, Party eller Boss M havde det været et call dog :)
SÅDAN!! NC JOHNNY_TORSO!!
Gi den gas :)
Uden read på villian, kommer det i min verden mest an på hvordan han ser dig? Hvis du altså vel at mærke har spillet nok mod villian til at gøre dig tanker om det. Men generelt kommer jeg kun væk fra den, hvis villian er kendt af mig som bundsolid, når situationen er som her med den pris du får, at stacks ikke er dybe, og at det er forholdsvis tæt på itm. Det er min erfaring, at overraskende mange spillere, specielt på det her tidspunkt i turneringen, gay-raiser (eller limper) med 66-JJ i håbet om et billigt flop. Med dit raise er et call oop udelukket for villian og han mangler disciplin til at slippe hånden og vælger den eneste anden mulighed - at repræsentere AA/KK. Derfor vil min konklusion, at du får en god nok pris til at calle med muligheden for at villian viser 22-QQ eller AK op.
Raiser til 7500 og caller skub.