Jeg har forsøgt mig lidt med Ladbrokes 200nl da jeg ville se om jeg kunne score mig en golden ticket. Det virker dog som om nivauet er meget forskelligt 100nl og 200nl imellem.
Jeg formåede at smide 4-5 buyins over 2 dage på 200nl (ca 4 timer af 4 borde), mens jeg på 100nl stryger til tops på cash leaderboard på ganske få timer. Kan det virkelig være rigtigt eller skal jeg bare tilskrive mit (uheld/dårlige spil) ,på 200nl, varians?
En af tingene jeg har bidt mærke i er at modstanderne er langt bedre til at tryne mig når jeg sidder OOP, og at mine continuation bets SLET ikke går igennem.
Er der nogen der har erfaring med netop ladbrokes på det her limit - eller bare nogle generelle betragtninger omkring forskellen på 100 og 200nl?
Ladbrokes 100nl->200nl
Hvis du ikke selv er i stand til at vurdere om du er uheldig eller over matchet, så er mit gæt, at det nok er det sidste der er tilfældet.
Mit spørgsmål gik nu mere på hvad folk mente der var af forskelle imellem 100nl og 200nl.. Normalt er der nogle ting man skal ændre når man skifter limit?
Men tak for det konstruktive svar.
Der er normalt ikke den store forskel, mellem to limits som ligger lige over hinanden, udover psykologisk, hos dig selv. gl
Det var da meget konstruktivt. Pengene er højere, dermed er spillerne også bedre. Har dog aldrig spillet ved nogle af bordene, men du kan vel ikke smide 4 buyins på continuens bets alene.
@becks - det var oxo hvad jeg skrev. Jeg mente bare at forskellen næppe kunne være SÅ markant. Jeg mener fuldt ud jeg burde være i stand til at klare mig på både 200 og 400nl.
@tune - takker.
Jeg vil mene der er en rimelig stor forskel fra nl200 til nl400.. rimelig stor forskel der imo.
Ned igen vind lidt, op igen. Fortsæt til du ikke taber på NL200 mere.
Har aldrig selv spillet NL100 og har aldrig spillet på Ladbrokes overhovedet, men umiddelbart burde en ABC spiller snildt kunne vinde på NL200 - og forskellen burde ikke være markant.
Reelt set gælder det for limits op til NL600, at du kun tjener standard 1-2-3 BB/hour (whatever) mod 2-3 mand ved bordet, men så kommer der til gengæld regelmæssigt et par fishes ind med 50BBs, og betaler for en som regel kortvarig fest. Det er ret normal procedure.
Jeg plejer dog gerne at aime af en enkelt (den svageste) af de StdTAGs, og så stacke ham på et tidspunkt. Det er jo hele formålet med BigBet poker! ;-)
-AB
Efter jeg at party har smidt beta klienten ud til os har jeg fået mulighed for at 9table 100nl på party så det kan godt finansiere de tab der måtte være på 200nl.
Jeg tog en session i dag hvor det gik fint, så jeg tror dagen i går har været varians.
.... eller dagen i dag har været varians.... ;)