Ladbrokes' software...

#1| 0

Jeg er lige startet op på Ladbrokes for at deltage i Oktobers rakerace samt signup bonus og rakeback. Alt i alt en ret god deal kontra det jeg får på Party.

I den forbindelse studser jeg over deres software - jeg synes den er FORFÆRDELIG.

For det første har man ingen timebank - går der 9 (let overdrevet, men you get it) sekunder, hvor du ikke har actet bliver du sit-outet - fedt at spille mere end 5 borde så.
Nå, lidt hurtig clicken kan man godt overleve, selvom det er irriterende.

Nå, jeg formår hurtigt at formøble en god del af de penge jeg får sat ind, og vil lave et deposit mere. Gudhjælpemig, om ikke cashieren så, af uvisse årsager, for sproget på min konto er sat til engelsk, ER SAT TIL SPANSK!!!

Nå, jeg roder lidt rundt, og kan ikke ændre sproget i selve cashieren. Det må der være råd for hos supporten, og jeg vælger den mulighed i lobbyen, der hedder "support - 24/7 support" - dét kan man imidlertid ikke, og jeg får beskeden "Der er sket en fejl, kontakt support"
That made me laugh.

Redigeret af Kagekat d. 10-10-2012 10:47
10-10-2012 10:44 #2| 1

De er helt væk, jeg har prøvet siden nytår at spille der. Men kan slet ikke komme ind på klienten.

Får hele tiden samme besked når jeg prøver at logge ind..

Bruger findes ikke, der er slet en fejl kontakt support. Har prøvet at kontakte dem via mail de svarer aldrig, har prøvet at ringe til dem men de fatter simpelthen ikke en brik. og ja det der 24/7 virker helle ikke.

Kan kun grine når de samtidig beklager sig over at de har færre spillere siden NEM ID blev indført.

10-10-2012 10:44 #3| 5

Æv, savner denne:

10-10-2012 10:45 #4| 0

fryden, helt enig. Den gamle software var markedets bedste-ish :)

10-10-2012 10:57 #5| 0
OP

Det er i hvert fald garanteret, at der skal en del forbedringer til, før jeg har lyst til at henlægge mit spil til det site.

Altså, de fejl og mangler, der er i softwaren, kan man til dels lære at leve med, men når cashieren er sat til spansk lige pludselig og supporten, baseret på kort tid, men alligevel, virker amatøragtig; så tegnes der helt overordnet et billede af et foretagende, hvor der IKKE virker til at være styr på noget som helst.

10-10-2012 12:07 #6| 0

Jeg kan kun logge ind via klienten - men det begrænser sig så ogs kun til den. Dvs, jeg kan ikke åbne cashier eller logge ind via hjemmesiden, da det kræver nem-id login. Dvs, jeg reelt ingen adgang har til mine penge, selvom jeg dog kan spille. Fkn joke-håndtering af situationen!

Supporten.....LOL altså!

10-10-2012 12:10 #7| 0

Fryden + 1000 - kæææft det var nice:)

10-10-2012 13:36 #8| 0

Update på hvordan det ser ud i rakerace er det ikke noget man har tænkt sig på ladbrokes? Eller er jeg bare en kæmpe noob der ikke kan finde frem til de steder updates kommer?

10-10-2012 13:58 #9| 0

@ Ostehans

Havde samme problem. Du skulle meget gerne kunne logge ind via dette link, både i Chrome og Firefox: Ladbrokes log ind

10-10-2012 13:59 #10| 0
www.ladbrokes.dk/lbr_portal?action=go_acct_main&casino_aff=default&ext_acct=SPORTS&w_id=20120920211835&return_url=http://sports.ladbrokes.dk/da-da&w_id=20120920211835&system_source=OBE&system_source_id=OBS_WEB
10-10-2012 16:12 #11| 0
Kagekat skrev:

For det første har man ingen timebank - går der 9 (let overdrevet, men you get it) sekunder, hvor du ikke har actet bliver du sit-outet - fedt at spille mere end 5 borde så.
Nå, lidt hurtig clicken kan man godt overleve, selvom det er irriterende.



Det er fordi, du har sat dig ved turbo bordene. Sæt dig ved et almindeligt bord og du vil have masser af tid + timebank.
10-10-2012 16:30 #12| 0
Kris skrev:
@ Ostehans

Havde samme problem. Du skulle meget gerne kunne logge ind via dette link, både i Chrome og Firefox: Ladbrokes log ind


Your my hero!!

Kæmpe LOL at supporten ikke har kunne hjælpe med det. Men har jo også kun sendt 3 mails, og ringet 3 gange. Sigh!
10-10-2012 22:19 #13| 0

Jeg har spillet på microgaming siden årsskiftet og synes softwaren er super. Og ja du har nok siddet på turbo bordene hvis du kun har haft få sekunder til at acte. På de almindelige borde har du 2 minutter timebank.

Har aldrig haft de store problemer med at komme i kontakt med support.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar