Har meldt mig til en turnering, som lige er gået i gang. Jeg kan ikke åbne bordet. Det figurer nede i menulinien, men lige meget hvad jeg gør vil det ikke åbne. Har prøvet at lukke klienten ned og op igen uden held. Kan nogen hjælpe mig???
Lads....help. Løst.
First of, chek om du er regged (chek konto ev) chek lobby om du står der ! dobbelt click på dig selv.
højest sandsynligt er dit reg fejlet !
Er regget og ved at dobbeltklikke får jeg bare et ikon for bordet i menulinien som jeg ikke kan åbne.
hmm my bad,, support, men det er du vel langt forbi nu. ;) gl
Suuuuuuuuuk.
Har været i kontakt med supporten per telefon og de kunne ikke umiddelbart hjælpe mig. Blev dog sat til at kontakte min internetudbyder og bede om flush af dns og reroute til lads site??? Har nu ventet i tlf i over 30 min for at komme i kontakt med ekspert support hos webspeed - det er der sgu ikke meget speed over.
Nå, får trods alt mit buy in retur, men synes godt nok det er mærkeligt -har spillet hos lads i 3 år og har aldrig oplevet dette problem.
Endeligt kom jeg igennem og det hjalp ikke - øv!
Siden jeg spillede sidst har jeg lavet et full system scan med Norton 360. Jeg har fornyligt fornyet mit abonnement, og det førte til en ny installation af Norton, og det er altså første gang jeg laver et full system scan med Norton 360, så det er nærliggende at tro, at det er det, der har ødelagt min Ladbrokes klient. Jeg har derfor afinstalleret Ladbrokes klienten og geninstalleret den, men det hjalp heller ikke noget.
Nogen med idéer til hvordan jeg kan komme videre?
Var endnu en gang i kontakt med Lads support. Jeg havde slukket for lyden - den skulle på og så kunne jeg faktisk høre bordet bare ikke se det. Jeg skulle så åbne en hel masse borde indtil der var et som viste sig på skærmen. Det lykkedes efter åbning af et par forskellige borde. Dernæst skulle jeg så i menu, change table size, fjerne flueben fra save window layout og så skulle jeg ikke få det problem længere.
Deres nye software laver godt nok mærkelige ting!!!!