Langsigtet 180-mand SNG staking tilbydes

#1| 0

Jeg tilbyder en stake til at spille 180-mands SNG's på PokerStars.

Fortæl hvorfor jeg skal vælge dig! Hvad er årsagen til at du skal stakes, og ikke spiller for egne penge? Lad mig få nogle sharkscope stats etc.

Jeg giver $100, og der spilles efter følgende model:
Start: $2+0,20
Saldo $300 $4+0,40
Saldo $1000 $10+1

Løbende udbetalinger kan laves efter aftale 50/50

Spilleren skal spille minimum 500 SNG's. Ønsker Spilleren at stoppe før, deles overskud 60/40 i mit favør.

Jeg kan vælge at stoppe aftalen, når jeg vil. Dette kan blive aktuelt, hvis
- jeg mener at spilleren ikke tager det seriøst,
- Jeg har mistet tilliden til ham (mener der er risiko for han vil snyde mig, har spillet i en kæmpe-brandert, brugt en del rullen på andre spil etc)
- jeg vurderer at spilleren trods bedste indsats simpelthen ikke er god nok, og ikke synes at forbedre sig

Efter 500 SNG's kan spilleren vælge at stoppe nårsomhelst, hvorefter rullen splittes 50/50

Såfremt spilleren formår at lade rullen vokse, er jeg bestemt åben for at lade rullen stake andre turneringer, dog altid efter forudgående aftale.

Efter hver session skal der som minimum postes 1 hånd til analyse.

FPP og diverse deposit bonusser, freerolls etc tilfalder spilleren.

Jeg forventer at have adgang til kontoen.
Kan du fremvise adskillige referencer, der siger god for dig, kan vi snakke om det.

Spørgsmål eller kommentarer modtages naturligvis meget gerne.

23-05-2009 22:07 #2| 0

GL med det Beck sikker på du nok skal finde en god hest

23-05-2009 22:50 #3| 0

Har du overvejet at lade de 2,20 ture være frivilligt om hesten spiller 180 mands 90mands eller 36mands sattelit til 1/4mill

Er slet ikke i tvivl om man henter de $ du har beskrevet i 2,20 180mands, men det er turbo ture og har da selv spillet rigtigt mange af dem men så lige spillet et par 90mands når jeg synes der gik lidt for meget ned af bakke i turbo.

Har tidligere staket til dem fra ponyklubben og ved en del af hestene var glade for så lige at gå ned og hive et par billetter i 36mands sattelitter, for så at gå tilb til 180 mands

men forslag hermed givet videre ;-)

23-05-2009 23:23 #4| 0
OP

Det ville jeg ikke have nogen problemer med. Godt forslag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar