Klokken er 05:00 og jeg kan ikke længere sove. Kresten - Jetlag 0-1...
Fællesblog
Dette er starten på en fællesblog for brugere, der skal til Las Vegas i løbet af sommeren. Jeg er ikke 100% sikker på hvor mange det er endnu og hvor mange, der ønsker at deltage aktivt her, men foreløbigt har @Hondje og @morfarnissen medgivet at de gerne vil være med. Måske også @Gullberg vil deltage her når han drager til Vegas senere på sommeren for at deltage i WSOP Main Event.
Tidsforskellen er ni timer og i går blev derfor en meget lang dag, der startede kl. 06:45 i Frankfurt Lufthavn. Et bad, pakning af det sidste og en gåtur over til terminalen, hvor der skal checkes ind mod Las Vegas. Flyselskabet hedder Condor og er en del af Thomas Cook Group. Efter sigende skulle det være Ryanair af langdistanceruter, men som det nu engang er med Ryanair, så er det helvedes billigt og således kostede Frankfurt - Las Vegas (direkte) sølle 230€. Ja, det var på monkey class og en meget lang flyvetur på 11 timer og 30 minutter, men jeg tror mine forventninger var tilpas lave til at det faktisk var en okay behagelig tur.
Maden var dog blandt det værste jeg har fået ombord på et fly - to små KOLDE pølser med en mayo-baseret ugenkendelig salat på siden og en pretzel samt en tør kage til dessert.
Entertainment system var udemærket (efter at have betalt 8€ for upgrade til Premium) og jeg fik set en del af 4. sæson af The Blacklist, som jeg tidligere så en del af:
Ankomst til Las Vegas med Strippen i baggrunden:
Efter at være blevet helt standard rippet i rental car centeret for uforudsete skatter og afgifter fik jeg dog snakket mig til en gratis upgrade af bil, så det blev til en full size Chamry i stedet for en compact af en eller anden art. Herefter fandt jeg huset, som Gus så venligt har stillet til rådighed for besøg, og det er et ganske lækkert et af slagsen! Foreløbigt er vi fire fyre - Gus selv, en tidligere professionel bordtennisspiller (og nu pokerspiller), en professionel squashspiller og undertegnede. Der går vist ikke så længe før der dukker nogle flere op (heriblandt nogle damer), men huset mangler ikke sovepladser!
Efter en time på skjoldet stod den på lidt Vietnamesisk mad med tilhørende NBA-finals. Det er en fornøjelse ikke at skulle være oppe til kl. 6 om morgenen for at følge med i verdens bedste basketball for en gangs skyld. Dog synes det at være lidt unfair at Cavaliers spiller 1 mod 5...
Hjem på hovedet i seng kl. 21:00 med håb om at kunne sove gennem natten og få vendt rytmen med det samme. Den gik som bekendt ikke, men så kan man jo passende bruge lidt tid på at pakke ud og skrive det indledende indlæg i denne blog. Walk-in closet hører der til:
VIVA LAS VEGAS!