And out - skubbede stacken til midten fra CO, men knap er KK og der er desværre ikke noget A til hjælp i run out :-(
Så det blev desværre kun til et min-cash til 2.400$ - men er godt tilfreds. Der har været 3-4 spots jeg kunne spille anderledes. Fx ærger det mig at jeg havde for meget respekt for Matt Affleck som havde position på mig de sidste 3 timer igår. I to hænder mod ham er jeg ikke afbalanceret nok. Den ene hånd folder jeg for løst - og den anden hånd pusher jeg istedet for at spille mere tålmodigt. Første hånd er level 2,500/1000 2,500 ante. jeg er UTG og sidder med 35bb m AKo - Matt Affleck er UTG+1. Jeg siger 2,2bb og han kalder - og BB kalder også. 3-vejs til et flop pår 10♥8♣3♥. Jeg checker for pot-control (nok fejl 1, men jeg har intet ramt). Matt Affleck siger nu 60% pot og better dermed ca 5bb i 8bb pot. og BB kalder (BB dækker os begge). Jeg folder desværre. (Turn er et A :-(
Næste hånd er cirka 30 minutter senere samme level (2,500/1000-2,500) - Jeg er BTN m A♦J♦ og cirka 27bb. Jeg siger 2,2bb. Han kalder i SB. BB folder. Flop er lavt 2♦4♣9♦. og checket til mig pusher jeg desværre min stack på cirka 25bb ind istedet for at c-bette fx 2,6bb ind i 6,4bb. - Han tænkte længe over det men han folder, og senere fortæller han at han havde Q♦10♦. og at hvis jeg havde raised havde han skubbet ind over - og så skulle jeg jo bare have selvtillid til at kalde for mit tournament life med AJ som 2 overs + flush draw. Og jeg var usikker på om jeg ville kunne dels kalde et shove, og jeg ville også være usikker på om jeg ville have attitude til at push turn, hvor et flop kald af 2,6bb ville betyde at der på turn ville være 11,6bb i pot'en. Så jeg tog den nemme beslutning og sendte stacken til midten.
På anden-dagen har jeg været seriøs kortdød. Har haft 4 pocket pairs og en enkelt AQo. Største hånd var 10-10 i BB, men hvor usandsynligt er det lige at jeg får en walk, men 25bb i stack, netop som jeg har 10-10 i hulen i BB :-(.
Dertil havde jeg en hånd lidt tidligere hvor jeg raiser 77, men får på nakken og må lægge den. Senere raiser jeg 99 til 9,000 på 4,000/2,000-4,000) og bliver-re-raised til 18,000, og jeg skubber 91,000 til midten og får et fold (af AKo fortalte han mig efter jeg var busted). Jeg tænker at et push her er korrekt, da jeg ikke synes det er smart at kalde for 18k og sidde med 73k på et potentielt scary board ude af position.
Slutresultat:
Har spillet mod cirka 8-12 kendte pro'er (Mukul Pahuja 5,5 mio USD, Matt Berkey 4,5 mio USD, Matt Affleck 3,5 mio USD, Calvin Shane Anderson 2,5 mio USD, Matthew Zaradoolas 900k USD) og en række jeg aldrig fandt frem til navnet på, men har genkendt fra diverse Final Table streams) - har slået 2 pro'er ud (Matt Berkey og Calvin Shane Anderson).
Og cashed 1 for 1.
Det er da en godkendt start :-)