Kære Pokernet
Medellin-kartellet skal spille Main Event til WSOP i Vegas d.3 juli 2019, og har i den forbindelse tænkt sig at leje et lokum af et hus/lejlighed lidt uden for Vegas. Tanken er meget lig Danske Spils Pokercheftur (eller var det Betfair-tur?), hvor 8-20 mand lejer en kæmpe-hytte, drikker noget lækkert, hygger og har en base inden de tager ind og ripper de sagesløse amerikanere i diverse obskure pokervarianter.
Planen lyder - so far - noget med en stor mansion, swimmingpool, spa, drinks, bets og poker.
Da vi forestiller os, at en sådan mansion givetvis vil ligge en 15-25 minutter udenfor Strippen, vil al transport naturligvis foregå med taxi, men det burde også fint kunne lade sig gøre.
Et hurtigt kig på Airbnb har ikke vist nogen gangbare matrikler, så skulle du/I have kendskab til nogen, så skriv gerne herinde. Lad os endelig få en så god deal som muligt!
Mht budget, så ville et forsigtigt overslag lyde på:
- Én uge (husleje): 350 - 600 USD pr. snude.
- Én uge (mad): 200 USD pr. snude.
Jeg gentager, at jeg sagtens kan være helt off her, så ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Men Vegas er dyr og vi skal ikke kede os under WSOP :)
Denne tråd er mest en føler for at høre, hvem der i første omgang kunne være på. Den tentative plan lyder, at man køber én uge ad gangen og hele turen varer to uger (noget i stil med 27 juni - 11juli).
NB. Vi har lige så meget styr på Tour-poker som Søren Colding havde på Okocha i 98', så vi prøver naturligvis at kvalle online i første omgang, men det burde jo være en formssag.