Hej PNére!
Jeg skal spille ovenstående tour i aften - og synes d kunne være lir at sætte noget last longer bet op!
Jeg foreslår at vi sætter det til 20 dollar pr. snude!
Meld jer til ved at skrive her, og overfør derefter til mit nick: Berthadog på Stars!
Den der holder længst tager hele puljen :)
Mvh Bertha
Last longer bet 90grand på Stars i aften kl. 2100
jeg er frisk på et bet mellem 10 og 50$
@Godteterkel
Super - lad os holde d på 20 dollar! Du bedes poste nick her, samt overføre 20 dollar til mig!
Liste over tilmeldte:
Berthadog
GodteTerkel
Ser frem til flere tilmeldte - d blir go´ lir :)
/Bertha
skal vi ikke have nogen flere med?
Min 5 med før jeg er inn
@GodteTerkel
Ja, d er jeg faktisk enig i!
Vi venter på min 3 mere, så kører vi mht overførsler! :)
/Bertha
hvad er BI?
55$
Kon nu guys - d kan da ikke passe at vi ikke kan finde 3 gutter mere?? :)
Ok what the f... Jeg er med :) har ikke spillet tours i lang tid, men jeg er in! Sender $ om lidt.
Nick: mrkabrka
* Har sendt pengene, men der stod det ville tage lidt tid og jeg ville få en mail når det var done? Troede det blev gjort automatisk, men ok..
GL! :)
Så har jeg modtaget 20 dollar fra mrkabrka
Jeg er selv klar, så listen ser således ud:
mrkabrka
berthadog
I andre der skriver at I er klar, I kommer på listen så snart i overfører :)
Husk at deadline er 2100 sharp!
/Bertha
Det ser ikke for godt ud med tilmeldingerne... Lollebabz, skal vi køre den bare os 2, hvis ingen andre tilmelder sig inden 2100?
jeg har også shippet nu.
Super..
Er der ikke nogle af jer der er flinke at tjekke om i kan komme på Entraction netværket? Jeg kan ikke og har lige meldt mig til en 75 buy in tour 10K gtd kl 21.00
"The Poker Client cannot be started. Unable to the connect to server. Please try again later"
Det er jo lidt noget lort lol.. Aldrig oplevet det før.
Penge modtaget fra:
Berthadog (undertegnede)
eastertown
GodteTerkel
mrkabrka
Toxictornado
100 dollaser i potten - vi lukker den ned nu! Gl til jer! :)
/Bertha
Sick... Entraction netværket havde crashet, men jeg nåede at melde mig til 10.000 GTD lige inden. Logger så på efter ½ time ca og kan se at den er igang inkl. mig og vi er kun 38 fra start!! SICK :D
Sådan ser d ud ved første break!
Berthadog (undertegnede) 3002
eastertown 3105
GodteTerkel ude
mrkabrka 2136
Toxictornado 2151
GL :)
Også ude. En fyr kan ikke slippe A9o på knappen efter mit 3bet og jeg har spillet tight hele tiden.. Gl. Så må jeg shippe entraction :) 13/26
Det ser ud til at alle på nær undertegnede er ude - jeg ligger med average stack på 7200 - tak for kampen, I har en revance tilgode!! :)
GL lolle ;)
Egentligt sygt at første i pengene modtager 507, og den næste stiger kun til 579.
5/9.... Ty m8 :)
Ja mærkelig pay out struktur, men vi var godt nok også lidt til at starte med..
Sick!!!! Røg ud som nr. 4.
3/4 ligger jeg. Får AJ i bb, CL i sb shover mig all in jeg caller.
AJ vs hans 95. Flop AQ5 , turn 7 river 5.. FØJ !!! Dog 810
Hej igen!
Skal vi ikke gentage succesen med en gentagelse af vores last-longer-bet i aftenens 90Grand på Stars kl 21!?
Winner takes all - lad os sige 20 dollar igen! I overfører til mit nick: Berthadog på Stars og skriver det lige samtidig her, så er I med i puljen!
Kom frisk!! :)
/Bertha
Dumb!
Ved d er tidligt - men jo før I tilmelder jer, jo hurtigere kommer der gang i tilmeldingen fra andre :)
@Randall37
$$ modtaget
Jo, bør lave en ny tråd - gør d nu her engang indenfor de næste 15 min
Tilter mig helt vildt du skriver det som 'd' please lade være, det var sådan noget man gjorde i 5. klasse for at det skulle lyde smart
@jannik-pro
Hvis der ikke skal mere til for at tilte dig - håber jeg du holder dig fra poker...!
Og hvis du ikke har andet at tilføje til denne tråd, så lad D!! endelig blive ved dette ene indlæg... :)
/Bertha
LOL bertha jeg tilter ALDRIG i poker, men jeg går da på livstilt over at du skriver som en 12 årig :)
Jannik - kommentarer som dine, der udelukkende har til formål at nedgøre og gøre grin, er lige præcis hovedårsagen til, at mange gennem tiden har valgt PN fra! Folk gider simpelthen ikke høre på det!
Anyone, correct me if i´m wrong..!
/Bertha
Berthadog
stop nu bare med at skrive d som forkortelse, det giver ingen mening..
Im out!