Last Man Standing - PRL 14/15 (TILMELDING) + ADDED VALUE!
Så er Premier League snart over os igang og vi skal have skudt gang i en ny sæson af Last Man Standing, denne gang fra sæsonstart.
Hvad går det ud på? - Det er simpelt!
- For hver PRL runde, skal du udvælge et (1!) hold du tror der vinder, vinder holdet er du videre til næste runde. For en (1!) enkelt runde, har du mulighed for at lave en halv-gardering, det betyder at du kan spille på at Hold A (Som er dit pick) skal vinde eller spille uafgjort. Det er ikke muligt at vælge det samme hold to (2!) gange, medmindre vi når ind i runde 20 af Premier League. Du kan læse hele T&C i post #2.
Der vil blive lavet 3 puljer, så alle har mulighed for at være med. Puljerne er på hhv. 100 DKK, 250 DKK og 500 DKK og det er muligt at være med i dem alle sammen. Det er dog kun muligt at vælge et (1) pick, uanset hvor mange puljer du deltager i.
Netbank: 0525-274569 (Husk at skriv PN nick) Skrill: Send PM for info. Mobilepay: Send PM for info. (Husk at skriv PN nick)
Spillet starter Lørdag den 16.08.14 og pengeoverførsler skal modtages senest Fredag den 15.08.14!
1. Vælg vinderen af én PRL kamp hver uge. Hvis dit pick vinder, er du videre til næste runde. Uafgjort eller nederlag, så taber picket (Se regel 2)
2. For en enkelt runde har du mulighed for at halv-gardere dig med et uafgjort resultat. Dvs. Dit pick + uafgjort er nok til at sikre dig deltagelse i næste runde.
3. Når du har valgt dit pick og sendt det til @DarkXoiX, så er det bindende og kan ikke laves om.
4. Du må ikke vælge det samme hold flere gange, medmindre spillet fortsætter ind i runde 20, så starter det hele forfra mht. til picks af hold og halv-gardering. (f.o.m. runde 20)
5. Alle resultater skal modtages 1 time før første spillet kamp af runden, der vil blive oprettes en ny tråd for hver runde, så husk at følg med i trådene.
6. Glemmer du at indsende et pick af hold for runden, så får du automatisk tildelt et hold efter alfabetisk rækkefølge, som du ikke har valgt endnu.
7. Hvis en kamp, du har valgt bliver udskudt eller aflyst, vil du gå videre til næste runde. I næste runde skal du dog vælge 2 picks og ikke 1.
8. Skulle 2 eller flere stå tilbage som sidste mand, bliver præmierne delt ligeligt i mellem vinderne.
HazziG skrev:
Med på 100 og 250.. Har mobilepay oplysninger fra sidst så de er sendt afsted
Har skiftet nummer i mellemtiden, så jeg ved ikke lige hvad der kommer til at ske. Men skal nok lige give besked hvis de alligevel ryger ind på kontoen. :)
Eilama skrev: 7. Hvis en kamp, du har valgt bliver udskudt eller aflyst, vil du gå videre til næste runde. Det hold du havde valgt er dog låst på samme vilkår som en normalt spillet kamp.
Skidt regel - åbner for svans.
Reglen om bare at skulle sende to picks den næste runde virker mere fair imo
Eilama skrev: 7. Hvis en kamp, du har valgt bliver udskudt eller aflyst, vil du gå videre til næste runde. Det hold du havde valgt er dog låst på samme vilkår som en normalt spillet kamp.
Kan du komme med et eksempel?
Tænker du, hvis man tror en kamp sandsynligvis vil blive udsat eller aflyst på grund af dårligt vejr eller andre faktorer, at man så er villig til at vælge et af de 2 hold og dermed håbe at gå videre?
Kan du komme med et eksempel?
Tænker du, hvis man tror en kamp sandsynligvis vil blive udsat eller aflyst på grund af dårligt vejr eller andre faktorer, at man så er villig til at vælge et af de 2 hold og dermed håbe at gå videre?
Jeg husker flere runder sidste sæson, hvor kampene blev udsat sådan på lidt random tidspunkter.. Nogle en time før, andre dage før. Min pointe er; hvem skal vurdere at "Spiller A" har valgt Burnley-sejren fordi han nåede at se kampen var udsat, eller fordi han ville have Burnley? Man kan komme af med nogle dårlige hold, eller evt. middelhold på denne måde - og hvad er reglen så? Hvornår har man valgt en kamp for sent? Når det er opdateret i tråden den er udsat eller?
Det er rigtigt at sidste sæson blev der udsat nogen kampe - men det var på grund af en oversvømmelse i England som ikke før havde fundet sted (Hvis jeg husker helt rigtigt) Og det er selvfølgelig ekstremt uheldigt. - Derudover er det vel risky business at satse på at ens 'dårlige' pick skulle blive udsat og derved gå videre.
Jeg mener ikke at folk satser, jeg mener, at en kamp bliver udsat før det er meldt ud i tråden, folk vælger et eller andet middelhold, og de er her så ikke før kampene er i gang.. De ved den var udsat, men ingen kan bevise de vidste det?
Det er selvfølgelig sølle, og pengene er nok for små til folk overhovedet gider spekulere i det, men jeg ser da bestemt et problem :)
Hvorfor skal man overhovedet have et freewin for at have valgt en udsat kamp, når man bare kan vælge to i næste runde?
Kan sagtens følge dig. - Altså, det kampprogram der bliver lagt op i hver tråd, efter den afsluttende spillerunde, er det kampprogram som er gældende, ligesom det har været i alle de andre spil der er blevet oprettet.
EKSTRA VALUE!
Den gode witten vil smide 300 DKK ekstra ind til vinderen. Jeg har bestemt det skulle være til 100 DKK puljen, som alle er med i. De 300 DKK er til Danske Spil, så når vinderen er fundet, skal man lige sørge for at kontakte witten med sit Danske Spil nick.
Det betyder vel bare at hvis du vælger en kamp der udsættes i runde 1 og den først bliver spillet i december og du så falder af, så svarer det til at du røg i første runde?
Tjo - men nu plejer spillet jo gerne at blive afgjort forholdsvist hurtigt.. Den klart mest retfærdige er selvfølgelig den du foreslår, men det er måske lige sjovt nok, især hvis den bliver udskudt til næste halvår fx.
Jeg forstår problematikken i reglen. Reglerne er ikke nogen jeg selv har fundet på, men taget fra et andet site. Men da jeg har skrevet reglerne og folk har tilmeldt sig, som reglerne var skrevet, vil jeg gerne have vi når til enighed om hvordan en evt. udsættelse af kamp skal afgøres.