Spillet en del hos Betsafe både Casino og Betting de sidste par dage...
Sat ind med flere forskellige kort da der jo var maks på en del kort..
Har så hevet en del penge ud de sidste par dage og vil igen i dag hive nogle penge ud.
Vælger så det kort jeg sidst satte ind med og vil hive 13.000 ud.
Så refundere de dem efter et par timer uden forklaring..
Hiver fat i Support og får afvide at jeg skal refundere dem til et andet kort, det er samme type men en anden konto..
Jeg ønsker netop de 14.000 går ind på dette kort. (et bet gik hjem så jeg nu havde 14k)
Efter et par ord med supporten hvor jeg gør opmærksom på licensreglerne siger de skal udbetale dem når jeg beder om det og at de selv har tilbudt at gøre det på det kort da jeg kan vælge det, siger support okay og jeg skal bare lave en ny udbetaling.
Gør jeg så for 3 timer siden, og nu ser jeg gu ved hjælpeme at de IGEN har refunderet til min spillekonto IGEN uden at sende mail eller andet.
Det samme skete for 3 dage siden da jeg bad dem udbetale til Bankkonto der refunderede de også bare uden nogen kontakt..
Kan det virkelig passe at man skal sende en officiel klage til SKAT i danmark for at få Betsafe til fatte at de har en dansk licens og derfor er påkrævet at udbetale på de måder de stiller til rådighed.
Latterlig håndtering BETSAFE
17-06-2014 01:39
#1|
0
Redigeret af pantherdk d. 17-06-2014 01:42
17-06-2014 05:31
#2|
2
chmpen85
ROI: 93.08% (5)
Hvis du har sat ind med forskellige kort, er det meget normalt at man skal tage ud i de portioner og til de kort der er sat ind med, og herefter selv kan vælge. Redigeret af chmpen85 d. 17-06-2014 05:32
17-06-2014 05:38
#3|
3
Buub
ROI: 119.93% (56)
Hvad er problemet? Kortene tilhører vel dine konti uanset?
17-06-2014 05:59
#4|
0
slettet-bruger-40213
ROI: 84.86% (53)
vel bare at vælge det første kort du har indbetalt med, meget normal praksis at man altid skal min hæve det man har indsat til det samme kort. Samme praksis kører stars foreksempel med. Så i loven tror jeg ikke du har noget at komme efter. Det lyder dog lidt underforstået som om du har anvendt en andens kort?
17-06-2014 10:53
#5|
0
pantherdk OP
@double.
17-06-2014 11:05
#6|
0
pantherdk OP
Problemet er løst de udbetaler til det kort jeg bad om efter en tlf. samtale... |