Har igen bestilt mad via just-eat.dk
der meldes op at maden kan leveres efter 65 minutter.
da de er gået 15 minutter over tiden, ringer jeg og hører hvor maden bliver af. De fortæller at de ikke er kørt med den.
da jeg ringer 45 minutter efter maden skulle være leveret, tager de ikke telefonen.
jeg har for en gangs skyld forudbetalt.
er det rimeligt at jeg kræver mine penge tilbage?
penge+mad?
kompensation?
gir pizzamanden en flad?
Hvad er en god hævn og hvad er rimeligt?
Latterlige madsteder, levering
hvad tror du er bedst.. skrive ligegyldigt indlæg på pn eller kontakte just eat?
Skriv til Just-eat supporten?? Der er en der "overvåger" jeres handel??
Har dog aldrig selv oplevet noget dårligt med justeat, men det var det jeg ville gøre.. og der burde falde noget bonus agtigt af til dig :)
@ smarte andersK
just eat gør ikke en skid. de formidler bare kontakten. de tilbød mig telefonummeret til pizzariet. (som om jeg ikke kan google selv)
@KageKongen
Så har du sgu heller ikke været særligt vedholdende.
@OP
Ret simpelt, kontakt Just-Eat supporten. Begynder de på noget pis, så siger du bare, at du trækker pengene tilbage via PBS - Det skal nok få dem op af stolen.
hvad med deres Live Chat Support
Live chat support +1
De få gange jeg har haft problemer, har de annulleret ordren og sendt pengene tilbage.
Synes også just eat supporten har været ganske glimrende de gange jeg har kontaktet dem:)
Fik byens burger igår, de kom som standard for sent, men det ved alle jo ;)
Til gengæld var det super godt :)
Hvem bestilte du fra ?