Jeg har i et stykke tid leget med tanken om en seriøs langtids-stake.....
Jeg skal have en seriøs hest der vil gå målrettet ind i dette, og kan spille MANGE tour pr uge.
Jeg lægger 100 $ ind og vi stopper ved 5000 $ (ikke før)
Der spilles KUN multitable sng's - minimum 27 mands
Der må max spilles for 1/30 del af rullen ad gangen, dog behøver man ikke gå længere ned end 3,25$ og man må ikke gå højere end 12 $
Så længe dealen kører må man ikke spille spille sng's med 27 eller flere deltagere for andre ( skal kunne følge med på OPR)
Der oprettes en tråd med tourID - resultat, og løbende opdatering af rullen.
Når de 5000 $ er nået beholder hesten 2500 $ og modtager derudover stake til 8x55$ mtt som bonus.
Kom med seriøst begrundet ansøgning.
Kan vare et stykke tid før jeg vælger - skal ramme den rigtige mand her :o)
Lav 100 $ til 5000 $ VALGT
Jeg er frisk.
Mener selv at jeg klart slår 5 til 10 dollar buy in, dog har min rulle (på ongame) taget skade af en del limit rush, så der kunne også være godt for mig at spille med brm, og lære at følge det denne vej rundt.
desuden så spiller jeg bedre med andres penge bag.
jeg er klar på at grinde dem op helt nede fra ex. 3,25 sng eller hvad du nu synes er passende.
Ongame stats:
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/MugHendeISki/poker/results/AB9FF1BEB0F24BE8AB53529042C9F65C.html?t=2
og en grim, men lille sample fra stars (mest brugt til tilt afløb)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Hemmer101/poker/results/8CB6F68AA5594109AE86E049BDEAD665.html?t=2
Edit: jeg har desuden en 50 dollar first deposit bonus på stars som vil blive frispillet under projektet, den bruger jeg naturligvis som boost til fælles rulle. (mange bække små osv)
Held og lykke med det
GL med projektet, tror bare du skal sætte limit for max højere op.
Træls at sidde med 4800$ og spille 12$ sng... :)
@ Zipex - TY :o)
Mere træls at smide det halve af rullen fordi man skyder for højt ;o), og en 12 $ 180 mands giver dog 600 $ i 1. præmie.
Men afhængig af hvem hesten bliver, kan det måske revurderes....
Det kommer jo til at tage et års tid ;o)
ikke helt 700, men har også siddet i skrub ;o)
Ved ikke helt om jeg ville kunne overskue dette projekt.
Når jeg f.eks grinder 10-15 borde, er det svært at overskue at skulle skrive info of id osv herinde samtidig.
Projektet kan godt tage 1 måned af tror jeg på, kommer an på hvor hurtigt man kommer fra start, og hvor upswing og downsving der er :o)
GL med projektet.
Der skal altså fyres nogle SnGs af selv med en ROI på 100% :)
Forstår ikke helt, hvad der skulle få folk til at søge denne stake..
Altså hvis folk virkelig mente de kunne spille 100$ op i 5K, på lad os sige en 2 - 3 måneder. Så tror jeg nok folk selv ville smide de 100$ af egen lomme, og så tage hele puljen selv.
Tror bare ikke du finder en der kan gøre det og samtidig vil gøre det under de betingelser du stiller op.
Men hvis du streger det:
Vælger stakee at springe fra før tid er HELE rullen min!! (Så mén det alvorligt hvis du søger ;o))
Så tror jeg du ville få nogle seriøse ansøgere.
Men gl med projektet, håber virkelig det lykkes for jer
er helt enig i at det vil tage noget tid at gøre det. personligt har jeg det sådan at jeg ikke ønsker at indbetale på stars, men det kunne være cool at bygge en rulle på denne måde over noget tid.
og så samtidig spille ens "egen" rullle ved fx. ongame
heey steenl
har i længere tid været væk fra staking forummet da det har gået ret godt hehe. Har dog været lidt herinde på det sidste, så så dit navn her nu, og så kom jeg sgu i tanke om at jeg skylder dig 4$? Er ikke helt sikker, men det mener jeg sgu, at jeg gør;D
anyways, det var sgu ikke fordi jeg ville snyde dig for 4$, men kom helt væk fra det.
Vil ihvertfald gerne ansøge her, og overholde alle betingelserne, hvis vi kan komme igang i aften..
Mit største leak imo er brm. Derfor ville det være godt for mig at spille under disse forhold. Mener jeg kan slå de fleste spil hvis skrubbet er med mig, og dermed banke 100$ op.
Har hovedsageligt spillet på ongame, har dog holdt en længere pause, hvilket er gået hårdt ud over mine stats.
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/roflpops/poker/results/35940A35B6EE457D925909AFE660E5E7.html?t=2
mit nick på stars er rodolfski, men mangler sgu stadig mit gennembrud på stars.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/rodolfski/poker/results/BC9923835E8249DCBCD12471E9F45379.html?t=2
ku som sagt være fedt at komme igang med det samme hvis det er, da jeg har hele natten:)
mvh
Held og lykke med projektet! :)
For at gøre bettet mere attraktivt for søgere ville jeg sætte max buyin op til $22 or so, og starte projektet på $200 eller slutte projektet på $4000!
Men hvis nogen tager kampen op, ønsker jeg held og lykke :)
Hej Steenl.
Nu ser jeg at du skriver at du vil kunne tjekke på OPR, så jeg går ud fra at du så ikke staker på Ipoker.
Anyway vil da lige smide en lille ansøgning hvis det nu var.
Nu da jeg er en no-deposit fyr som jeg har sagt nogle gange tidligere, er jeg en der leder efter long-term deals.
Jeg ved også godt at der ikke er utrolig meget action i mtt sng'sne på ipoker som der er på pokerstars, men det gør jo også bare at man kan koncentrere sig mere om den enkelte sng, og derved lave bedre resultater over færre sng's.
Jeg har rigtig rigtig meget tid, og hvis denne aftale skulle blive til noget (imod forventning) så skulle den vare til d. 10 august.
Som sagt, har jeg meget tid pga. at jeg har lang ferie, og ferien udelukkende skal bruges i min kolonihave med famillien hele sommeren, hvilket gør at der i gennemsnit bliver spillet 10 timers poker om dagen i 1-2 måneders forløb.
Da jeg ved at du gerne vil følge med i forløbet tænkte jeg at jeg enten kunne skrive om det i min blog, eller som sagt, lave thread her i staking delen af PN's forum med alle tour id's om det var sådan du ville have det, ellers så kunne du få min msn og vi kunne tales ved jævntligt.
Jeg er nylig signed op på betfred, hvilket gør at jeg har 3 måneder med PN's $2k freeroll.
Jeg vil donere hele den evt. præmie af disse freerolls til dette projekt, hvilket også burde gøre at jeg når målet meget meget hurtigt, da der kun er 15-25 registrerede i disse freerolls.
Jeg ved godt at jeg ikke har lavet de store resultater for dig indtil nu, men håbede da på at jeg kunne bevise både over for dig, men også over for pokernet at jeg er værd at stake ved at gennemføre dette for dig.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Albyzai/poker/results/491DDA3C26DC433B9AB47EBFB1BC474C.html?t=2
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Failo+Jr/poker/results/85574CFA79EE4B4CAC4D813623074478.html?t=2
Tak fordi du gad at læse "ansøgningen" igennem.
Jeg håber at den heldige hest når målet for jer begge og du får hevet en god sum penge hjem.
Mvh Metalby.
Det myldrer godt nok ikke med ansøgere her :o)
Jeg har dog også fået et par interresante henvendelser på PM
Måske er mine krav for hårde? Til gengæld er de til at forhandle ( for den rigtige ansøger).
Sidder der nogen som godt kunne forestille sig en langtids-deal, men som synes dette er " for meget" , er jeg åben for foreslag :o)
jeg er helt klar på dette forsøg. jeg kan nemlig godt lide at spille sng's med 27 mennesker eller flere.
jeg blev nummer 21 i EB for tiger her for et lille stykke tid siden så jeg er meget klar.
min opr. er ikke den bedste fordi jeg kun spiller sådan nogle useriøse turneringer. jeg kan spille mange tour på en uge mest i weekenderne med der spiller jeg så også rigtig meget.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kruse234/poker/results/1693563E59BB493A8C5C1926774C525A.html?t=2
håber jeg bliver valgt ellers gl til hesten.
nick: kruse234
Kruse234, det er ikke særlig seriøst
Du har prizes for 38 $ en ROI på minus 72 %
Du skal være en fandens dygtig sælger hvis du får en til at tro på at du kan lave 100 $ om til 5000 $
Tro man kalder det , kende sine egne begrænsninger / Pli ved stake
Nu kender jeg kruse234 , så han tager det ikke ilde op ( håber jeg )
Hey Steenl.
Du ved hvem jeg er, (mon det er positivt;)) en langtids deal hvor der er plads til varians er super for en TAG spiller som mig selv.
Fruen er huset Freja1/Bellamus er allerede godt igang for dig, og det kunne da være cool og rigtigt god lir med en sådan deal :)
OPR er ikke prangende, som du ved har jeg arbejdet med steal momentet, så har gået ud over handselections, men det er ved at være justeret på plads igen.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/results/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=2
Nick=Juugs
Jeg har valgt PeterKV11 til dette projekt.
Han er valgt af bla. følgende grunde:
Jeg stoler på ham.
Han har i mine øjne udviklet sit spil positivt i den senere tid.
Han har positive stats på de levels dette handler om.
Han kan spille mange tours.
Fordi jeg "kender" Peter er vi blevet enige om at springe over det punkt der hedder at poste tourID, og han behøver blot at opdatere rullen.
Vi er også enige om at han max spiller 5 borde ad gangen hvis det er turbo, eller tours med færre end 180 mand. I non-turbo 180 mands max 8 borde.
Tak for alle ansøgninger, både her og via PM.
ty guys og ikke mindst steenl. 100$ modtaget. Tar til træning nu, og vender tilbage senere..
GL begge
starter grinden på 3,25$ turbo 45 og 90mands senere i aften, eller imorgen formiddag.
Lyder godt Peter :o)
Lav nu en ordentlig skilling til MrNurse først :o)
prøver virkelig hårdt :-0
grindede lidt for et par timer siden uden succes :(
Hvis det her er standarden, bliver det ikke nemt.
PokerStars Game #28542245630: Tournament #166136653, $3.00+$0.25 Hold'em No Limit - Level II (15/30) - 2009/05/24 1:06:29 CET [2009/05/23 19:06:29 ET]
Table '166136653 3' 9-max Seat #8 is the button
Seat 1: rollinhigh42 (1500 in chips)
Seat 2: gallo1975 (1810 in chips)
Seat 3: brotherHans (1470 in chips)
Seat 4: niczaz (1300 in chips)
Seat 6: uuchris (1470 in chips)
Seat 7: badgirl468 (1705 in chips)
Seat 8: akb1 (1455 in chips)
Seat 9: Kv11l4f8P (1450 in chips)
Kv11l4f8P: posts small blind 15
rollinhigh42: posts big blind 30
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Kv11l4f8P [Kc Kh]
gallo1975: raises 90 to 120
brotherHans: folds
niczaz: folds
uuchris: folds
badgirl468: folds
akb1: folds
Kv11l4f8P: raises 450 to 570
rollinhigh42: folds
gallo1975: calls 450
*** FLOP *** [Qs 6s Qc]
Kv11l4f8P: bets 880 and is all-in
gallo1975: calls 880
*** TURN *** [Qs 6s Qc] [5s]
*** RIVER *** [Qs 6s Qc 5s] [2c]
*** SHOW DOWN ***
Kv11l4f8P: shows [Kc Kh] (two pair, Kings and Queens)
gallo1975: shows [4s Js] (a flush, Queen high)
gallo1975 collected 2930 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 2930 | Rake 0
Board [Qs 6s Qc 5s 2c]
Seat 1: rollinhigh42 (big blind) folded before Flop
Seat 2: gallo1975 showed [4s Js] and won (2930) with a flush, Queen high
Seat 3: brotherHans folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: niczaz folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: uuchris folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: badgirl468 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: akb1 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Kv11l4f8P (small blind) showed [Kc Kh] and lost with two pair, Kings and Queens