Hvem er denne spiller? Har lige spillet en 3-6 NL session, hvor han var på 2 af mine borde. Ifølge min PT tabte han 6394 $ på 651 hænder!! Manden var helt blæst.
Snakkede kort med AB på et ladbrokes bord om han vidste hvem han var. Det gjorde han ikke, men han sagde, at han havde leecz000r nede med 250k på 10-20 NL lol!
Nogen som ved hvem han er?
leecz000r på Ladbrokes?
Hmmm har fulgt hans spil en hel del, selvom det er way above mit limit. Manden er fuldstændig psykopat, men at han er tabende nægter jeg at tro på, eftersom jeg de første 100 gange har set ham sidde med over 5 BI og JA jeg mener 100% seriøst over 100 gange. Han er frygtet af mange, men har hørt rygter om at den gode Kalasnikov vist har flået ham et par gange. Er efter min mening en af de 5 bedste spillere på Ladbrokes når han IKKE er på tilt. Det er desværre bare som den gode Hr. Matusow ret sjældent det sker...
Ved ikke hvem han er, men har set kala rense ham godt og grundigt HU :)
Sjovt at det lige kommer op i aften. Sad også tidligere i aftes og kiggede med på 1000NL og holdt lidt ekstra øje med Leecz000r. Undrede mig over hvad hans gameplan er. Det virker som ren bingo. Kan godt forstå, hvis folk er noget beklemt ved at spille med ham, da han smidder stakken ind for et godt ord. De stats jeg har på ham hedder 51/29/1.7 over ca. 5k hænder på 2000NL. Har tit set ham sidde med store stacks, men han bruger vist også re-buy knappen hæftigt. Han er i hvertfald pænt underholdende at se på.
NB. Han skriver også i hans profil noget i dur med "Dont try this (style) at home" Men han må vel være vindende på langt sigt, hvis han angiver at han er PPP?
Nu vil jeg hoppe i seng efter succesfuldt at have tiltet 4 buyins væk på små 2 timer. (Gudskelov kun 50NL. Svært når selv TAG's kalder potsize bets på flop for deres gutshots og rammer turn mod ens sets og man i forvejen er i et Show-Me-UR-Hand-Mode i bare trods. )
Blev ret saa forvirret da jeg saa hvem der havde postet 4. post i denne traad hehe
Tyveknaegt -)
Jeg tror, det er fejlagtigt at påstå, at manden er i top5 på Ladbrokes, når han ikke tilter. Han er ikke dårlig, nej, og kan være temmelig ubehagelig og spille mod. Men han er altså det bløde spot i et nogenlunde tough 10/20 line-up.
Manden har desuden tabt meget voldsomt i år på 1020 (og højere), men generelt plejer han at pelse 3/6 og 5/10. Selvom han "ser" tiltet ud, så skal man ikke undervurdere, hvor meget han vinder ved at køre gamet helt og aldeles totalt over. Det har han simpelthen ikke samme mulighed for på 1020, da folk er bedre til at spille tilbage på det.
- AB
denne tråd er lidt sjov, fordi jeg netop igår også sad og spillede med leecz003 og jeg også mødte AB på et på nl 400 bord og spurgte hvem der var.
igår spillede han noget der minder om 45/26/1.85 på de 2 borde jeg havde ham på, og endte ca 2 k nede i den tid jeg var der.
jeg tabte dog til ham, synes ikke han er helt nem og spille.
nogen gode forslag ?
AB: er det ikke sådan, man skal spille dig? :) Hvis du da ikke er all in inden river...