En sjælden modstander til højre for mig. (spillede 90% af sine hænder i full game).
Party Poker 15/30 Hold"em (9 handed) converter
Preflop:/ Hero is Button with A♦, A♣.
UTG calls, 2 folds//, MP2 calls, 1 fold//, CO raises/, Hero 3-bets/, SB calls, 1 fold//, UTG folds, MP2 calls, CO calls.
Flop:/ (14 SB) 2♠, K♠, 8♥ (4 players)/
SB checks, MP2 checks, CO checks, Hero bets/, SB calls, MP2 calls, CO folds.
Turn:/ (8.50 BB) 5♣ (3 players)/
SB checks, MP2 checks, Hero bets/, SB calls, MP2 folds.
River:/ (10.50 BB) 8♦ (2 players)/
SB checks, Hero bets/, SB calls.
Final Pot:/ 12.50 BB
Results in white below:
SB has 5h 3h (two pair, eights and fives).
Hero has Ad Ac (two pair, aces and eights).
Outcome: Hero wins 12.50 BB. /
Party Poker 15/30 Hold"em (10 handed) converter
Preflop:/ Hero is CO with T♠, T♣.
5 folds//, MP3 raises/, Hero 3-bets/, Button calls, 2 folds//, MP3 calls.
Flop:/ (10.66 SB) J♦, 5♥, 3♠ (3 players)/
MP3 checks, Hero bets/, Button calls, MP3 calls.
Turn:/ (6.83 BB) 8♦ (3 players)/
MP3 checks, Hero bets/, Button calls, MP3 calls.
River:/ (9.83 BB) A♦ (3 players)/
MP3 checks, Hero checks, Button checks.
Final Pot:/ 9.83 BB
Results in white below:
MP3 has Kc Td (high card, ace).
Hero has Ts Tc (one pair, tens).
Button has 5c 7s (one pair, fives).
Outcome: Hero wins 9.83 BB. /
Sjovt nok vandt ham til højre samlet selv om det heldigvis ikke var fra mig. Mange havde svært ved at vænne sig til en så loose passiv modstander og
prøvede at presse ham af hænder. Som man ser af ovenstående var det et håbløst foretagende.
Lidt 15-30 hygge
hmm ikke for at dreje tråden over i en anden retning, eller jo :)
Men nu siger du at mange har svært ved at tilpasse sig en så loose/passiv spiller.
Hvordan tilpasser jeg mig alle de loose/passiv loose/aggresiv spillere på 3/6 SH..?
Synes jeg ser mange 60/30/2 og har sku svært ved at spille mod dem. Det er megasvært at finde ud af hvornår man skal folde og hvornår call down med second pair eller mindre er på sin plads.
Men kan også bare være et downswing jeg er inde i har kun spillet 5K hænder og er nede med 50BB så det er ik det vilde.
mine stats 26/15/2,0
@MrNielsen
Har du læst DTMs (Michael Strunge) artikel om spil på floppet?
Jep den har jeg læst...
Der er mange gode ting der er beskrevet i artiklen, men da jeg er meget ny i SH games og da jeg ikke er vildt meget vant til at spille mod maniacs, så er jeg tit i tvivl om hvorvidt jeg skal lave call down.
Tror nu at jeg spiller det ok og at det meste af mit downswing (ramte 150BB) skyldes badbeat + tilt. (tilt sucks og er virkelig en hurtig måde at smide ekstra $ væk).
Havde f.eks. tre str8"s idag, hvor maniac rammer flush. Der var også mange af mine sets der røg på samme konto. så når min session endte i break even er jeg egentlig ok tilfreds. Men nu må vi se hvor jeg står, når jeg får spillet nogle flere hænder. Bilder stadig mig selv ind at jeg er en vindene spiller ;-)