Har siddet ved bordet i 5 min og ved intet om villain.
Full Tilt Poker Game #16790253278: Table Copper Sage (6 max, deep) - $1/$2 - Pot Limit Omaha Hi - 5:23:55 ET - 2009/12/14
Seat 1: FORCED2GO ($172)
Seat 2: Hero ($196)
Seat 3: rur11 ($142)
Seat 4: TYGOP ($250)
Seat 5: optionsig156 ($261)
Seat 6: Stache3 ($344.50)
Stache3 posts the small blind of $1
FORCED2GO posts the big blind of $2
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [9♠ K♦ 3♣ K♣]
Hero raises to $7
rur11 folds
TYGOP folds
optionsig156 folds
Stache3 calls $6
FORCED2GO folds
*** FLOP *** [2♥ 4♦ 4♣]
Stache3 checks
Hero bets $16
Stache3 calls $16
*** TURN *** [2♥ 4♦ 4♣] [3♦]
Stache3 check
Hero bets $48
Stache3 calls $48
*** RIVER *** [2♥ 4♦ 4♣ 3♦] [3♠]
Stache3 bets $144
Hero folds
Er jeg helt i skoven her? Det føles nemlig sådan.
linie PLO200: trips i billetten vs random
Jeg er en PLO-donk, så følgende skal tages med et gran salt.
Umiddelbart synes jeg, du spiller den fint. Du er altid slået, når en ukendt modstander vælger at c/c flop og turn for at leade pot på river på det givne board. Dog mener jeg samtidig, at du eventuelt godt kunne finde et check frem på turn for at potcontrolle den. Bordet er temmelig tørt og villain har ikke specielt mange hænder i sin range, du slår; hvor langt går han mon med JJxx?
Synes det er fint til river. Turn better jeg også. Ligeså emget for beskyttelse, som for value. Hvis du checker bag turn kan et stort bet på river uanset riverkort være ulækkert. Vi hellere vælge den nemme løsning og bette ligesom dig.
River ser vi MEGET sjældent luft fra villain og jeg mener vi har et rimelig nemt muck.
Jeg havde nok gjort det samme som poker prince siger. Jeg ville have haft checket turn for at potcontrollere. Syntes bettet på turn er lige stort nok. Jeg mener også det er tydeligt vi er slået på river.
Hvis I checker turn bag, folder I så river, hvis villain stikker ud? Umiddelbart er det vel forholdsvis sjældent, at villain c/c flop + turn og så donker pot på river? Jeg er PLO-spastiker, men kan egentlig meget godt lide at bette turn for at komme "billigt" til SD + vi får value fra svagere hænder?
hånden er fint spillet. Bet turn lidt mindre. Han laver næsten aldrig en hånd som QQxx, JJxx, 10xx osv om til bluff på river og han checkcaller ikke to streets med en draw, for så at bluffe river. Fint og rimelig easy muck på river WP.
Enig i, at det er bedst at checke turn for potcontrol, men føler lidt, at det er hips som haps, da jeg nok ikke kommer væk (ihvertfald ikke readleass) fra et umiddelbart potbet på riveren.
Det skal nævnes, at mine tanker bag at skyde turn obv var at komme til SD med mine KKxx, men set i bagspejlet havde et bet på 38-41 nok gjort samme trick.
Villain skrev efterfølgende at han havde 6677, men så er det vel bare wp fra hans side.
tror i dette spot er turn check rigtigt fint og caller any bet på river.synes der er meget sdv i dine trips.
Jeg synes 3d er det dårligste kort i decket at barrelle. Jeg checker turn bag og spiller poker på river.
Som spillet folder jeg river, da jeg ikke kan se en eneste hånd, villain kan c/c 2 streets og ikke slå dig med (ok, måske QQ99 med diamonds eller noget andet meget usandsynligt, men den køber jeg ikke).
Fold preflop = perfekt spillet!
Jeg checker bag på turn og soulreader river.
Fold preflop er vist lige lovlig stramt (selvom jeg er enig i, at det nok ikke er super meget EV vi giver op). Det kommer meget an på hvordan bordet spiller, men jeg synes alle muligheder er rimelig close i EV, men som standard vil jeg mene raise > limp > fold.