Game #5108092403: Hold'em NL (£2/£5) - 2008/01/22 - 01:19:53 (GMT)
Table "TheSummit" Seat 2 is the button.
Seat 1: Tommoak (£1145.75 in chips)
Seat 2: axelrodi (£388.90 in chips)
Seat 3: igge07 (£290.20 in chips)
Seat 4: Speedy26 (£1639 in chips)
Seat 5: JensLE sits out
Seat 6: Hattenaf (£1119.75 in chips)
igge07: posts small blind £2
Speedy26: posts big blind £5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hattenaf [J♦ Q♦]
Hattenaf: raises to £20
Tommoak: folds
axelrodi: folds
igge07: folds
Speedy26: calls £15
----- FLOP ----- [T♦ K♦ 3♦]
Speedy26: checks
Hattenaf: bets £30
Speedy26: raises to £90
Hattenaf: raises to £275
Ikke de store reads, standard so far ik?
Resten kommer senere...
Liniecheck, 200bb floppet flush
Nh. Kunne godt finde på at kalde hans raise på flop. Og så tjek-raise ham på turn - selvf. på non ♦.
Jo rimelig std. vil jeg mene når I er så dybe.....
Har du ingen reads på Villian....?
Mvh Slot
Er du også Hattenaf? Spiller du ikke også som Jungleras
Standard indtil videre efter min mening.
Med de stacks så ja, standard.
Såfremt han caller og der falder en ruder eller par på bordet, hvad er planen så for turn?
Jeg skyder fuld pot på floppet (£40) og 3-better også som dig. Jeg hader at slowplaye flushes da der er alt for mange action killers (any ♦ og kort der parrer bordet), så jeg vil helst allin inden der falder et kort så villain kan bluffe/valuebette/folde korrekt.
Trods stacksizes ville jeg formentlig gøre det samme med A♦x og sets.
Jørn
Det ser fint ud, du kan også calle floppet og skubbe de fleste turnkort.
Jeg siger 40 som Thyssen. Det betyder, som vi ser, ret meget for at vi kan bygge pulje.
Og grundet boardets tekstur ville vi nok også som oftest continuationbette pot.
Jeg c-better pot på et flop som dette uanset om jeg har air, par, set, flush draw eller flush.
Evt. byd $39 eller $45 hvis du ikke ønsker at byde pot :D
Jørn
Nå, ikke så meget mere at brygge på denne hånd - han foldede. Jeg reraiser ALTID i et spot som dette, men er ikke super skarp i det rigtig dybe spil, og havde bare lige brug for bekræftelse :)
Jeg byder heller aldrig mere end pot, Thyssen ;)
"45"
Men okay, du skriver jo $ - jeg er dog ikke så skarp i lige at omregne mellem $ og pund, ihvertfald ikke så jeg præcis rammer 45$ ;)
Bare ærgeligt at vide at hvis du bare havde kaldt, ville du have fået maaaaange flere follars fra ham.. tiihiihihi
@ Lilja, ja, sådan tænke jeg også....
...............................
For 3-4 år siden da jeg startede med at spille poker :)
Synes ikke der så meget at diskutere her, ser meget standard ud.
Hvad sagde han til dit raise??
@kalsen
Læs post igennem.
@jungle
Nu har jeg godt nok set udfaldet af hånden, men jeg har faktisk tendens til bare at betale floppet, for så at komme ind over på turn. Synes desværre ofte at man får skræmt folk væk ved at 3 bette disse flops...
Og så selvfølgelig lige rofl@din kommentar til Lilja;)
snowking
Man skal ikke byde fuld pot som hovedregl. jeg mener det kommer an på i hvor stor en frekvens man CB-better. Jeg cb-selv 2/3 pot fordi jeg gør det utrolig meget. Dette justere mine modstandere sig hurtigt til, hvilket betyder at jeg møder en masse C/R på div. flobs. Men hvis jeg har hen hånd som jeg vil fortsætte med er det ikke noget problem at få bygget potten stor nok. Og jeg er overbevidst om, at jeg spare penge alle de gange, jeg bliver skudt af flobbet.
Man kan godt argumentere for at modstanderen bliver mere mortiveret til at CR mig, da deres CR bets bet ikke behøver at være så store som hvis jeg pottede flobbet, men det er en helt anden diskussion :)
@OP
well, personligt CC jeg ofte bare han RR og CR næsten alle turns, men det er lidt et spørgsmål om overordnet gameplan. Men et Flob RR og CC er begge fine muligheder.
Ok, så de fleste synes det er hip som hap - hvad med 300bb dybe? Ændrer der sagen?
Synes det er standard, at bygge potten her.
Thyssen
Får du 200 bbs ind med set og A♦-x på dette flop uden reads?
Caller også bare hans flopraise.