Villain er en regular, der før har caller/raiset mine udstik i position i stedet for være flink og lade være.
Mit eget image er semi-tør, måske lidt weak.
Hvad er linjen fra flop af? Kan vi folde flop? Og hvad gør vi på turn?
** Hand # 3317667818 starting - 2010-05-10 23:06:30
** St Gallen 2 [Hold'em] (0.50|1 NL - Cash Game) Real Money
respit sitting in seat 1 with 101.63
Nuddster sitting in seat 2 with 86.29[Dealer]
Hero sitting in seat 4 with 99.00
patmeistah sitting in seat 5 with 101.50
mikesp sitting in seat 6 with 201.38
Hero posted the small blind - 0.50
patmeistah posted the big blind - 1.00
** Dealing cards to Hero: 10♦, Q♦
mikesp folded
respit folded
Nuddster folded
Hero raised to 3.50
patmeistah called - 3.50
** Dealing the flop: Q♣, 9♦, 5♠ - pot ca 6.6 efter rake
Hero bet - 4.60
patmeistah raised to 14.00
Hero called - 14.00
** Dealing the turn: A♦ - pot ca 34
Hero checked
patmeistah bet - 24.00
Hero went all-in - 81.50
-You like??? Eller er det bare spew?
Linjecheck, b vs b, NL100
Vil hellere bare flatte, tror ikke rigtig du har noget FE når villain better en turn som rammer din range godt.
Du laver din hånd, der har fin showdown-value om til et bluff, i en situation hvor du ikke rigtig får ham til at folde nogen hænder bedre end vores egen.
Synes flop er fint, men tror ikke der er så meget andet at gøre på turn end at flatte. Så må vi evaluere river hvis han skyder igen, og vi ikke rammer en ♦.
Det ligner noget semispew. Ja, vi kan reppe esset men han folder sgu nok ikke AT her når vi shover og giver ham 1:2.5 på et call.
Jeg er lidt interesseret i hvilken range du prøver at få ham til at folde med det her shove.
@Proletaren
Jeg synes ikke at turn rammer vores range så godt igen. Hvor mange esser er der lige i vores b/c range på floppet? AQ, A9, A5? Derudover er der JT♦ som turn rammer, og derefter begynder det sgu at være lidt tyndt.
"Villain er en regular, der før har caller/raiset mine udstik i position i stedet for være flink og lade være" Så han er lidt af en bandit eller hvad?
Hmm, hvis du så ikke bryder dig om at blive raiset oop m/TPGK, og bliver i tvivl om du skal folde floppet, så kan jeg godt se en ide i at check floppet til villain..
Som spiller så caller jeg floppet.. Som de andre er inde på så har vi fin showdown value, så jeg brydes mig ej om at crai turn..